Gå til innhold

Klart for Divinity 2-kunngjøring? (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du opplevde Divine Divinity som et rent actionspill, har du gått glipp av rimelig mye. Det klarer faktisk det mesterstykke å kombinere et relativt raskt kampsystem med skikkelig historie, karakterbygging og et levende og fascinerende univers.

 

For å sitere rpgwatch.com:

 

"Have you played Divine Divinity? Did you finish, or did you get stuck after that first dungeon? If you don't own it, grab it for cheap while you can and give it a shot. If you can manage the real-time combat, I promise you are in for a RPG experience that ranks right up there with the 'big names' in RPG history."

 

Gleder meg stort til å få se hva Larian har å by på denne gangen. Spennende at det også kommer til konsoll, men håper ikke det blir på bekostning av PC-versjonen.

 

Skulle virkelig ønske det hadde passet med en Games Convention-tur for meg nå.

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar
Det kan jo være fordi det er inspireret av Diablo 2 og er et rent actionspill. :p
Da har du ikke spilt mye Divine Divinity. Det hadde en av de beste og mest humoristiske (og ofte selvironiske) historiene i moderne rpg gaming spør du meg. Jeg må innrømme at jeg også gikk lei et par ganger, men jeg kom sterkt tilbake etter noen pauser. Det at jeg gikk lei var ikke historiens feil heller, men heller det at jeg er så j*** pedant at jeg selvsagt må gjøre _alle_ subquests og få tak i _alt_ av equipment etc, i Divine Divinity betyr det uhorvelig mye spilling.

 

EDIT: og selvsagt WEEHEE, Divine Divinity II !

Endret av araziel
Lenke til kommentar

Hvis du tror kampsystemet avgjør hvorvidt noe er et "rollespill" eller ikke, har du gått glipp av noe fundamentalt. Divine Divinity har relativt lite tilfelles med Diablo på andre områder. Sacred derimot... Du går glipp av et av de beste rollespillene siden Baldur's Gate. Men, ditt tap. ;)

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...