Gå til innhold

Ny GPS-mobil fra Sony Ericsson?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja.. Igjen, så har de lite nytt å vise fram. Hadde jeg hatt en SE telefon, så hadde jeg nok fortsatt hatt K700. Det er jo ikke verdt å "oppgradere".

 

Men, så er jeg litt smartere enn det. Jeg har aldri eid en SE telefon, og kommer nok aldri til å gjøre det. Ikke før de tar ting på alvor og lanserer noe nytt.

Lenke til kommentar
endelig! nytt design og greier <3 nye menyer! <3

 

Trodde det aldri skulle skje....kommer den i løpet av september? for da kjøper jeg den garantert.

Hæ? Bommer jeg på noe ironi nå? De menyene har jo vært like siden Sony og Ericsson slo seg sammen, og det ser det ut som de skal fortsette og være.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12

du bommer. men uansett. det er jo ikke noe annet enn ALLE andre gjør også. Nokia spyr jo samme tlf annahver uke de også med akkurat de samme menyene etc. alle wm telefoner gjør jo også det. iphone er samme enda. sony ericssons menyer er jo sykt mye bedre enn nokia og samsung etc. så why change a winning team.

 

eneste sony sliter litt med syns jeg er utvendig design, de begynner å bli veldig lik alle sammen. og som mange har påpekt tidligere så ligner det veldig på motorolatrenden..

Lenke til kommentar

Sony ericssons design er en form for nostalgi.

Utviklingen av den er en måte å fiske fortiden fra søpla, tørke av den, male over de stygge delene og resirkulere den for mer enn den er verdt.

 

{mod av baz luhrmans everybody's free}

Endret av stavros
Lenke til kommentar
endelig! nytt design og greier <3 nye menyer! <3

 

Trodde det aldri skulle skje....kommer den i løpet av september? for da kjøper jeg den garantert.

Hæ? Bommer jeg på noe ironi nå? De menyene har jo vært like siden Sony og Ericsson slo seg sammen, og det ser det ut som de skal fortsette og være.

Sjønner ikke all klagingen på at SE ikke fornyer menyene sine. Hvorfor endre på noe som allerede er veldig bra. Mener SE skal ha mye skryt for menyene da de er blant de aller beste. Og som l4rsh påpeker så er ikke de andre produsentene noe bedre. Når det gjelder design så er jeg enig. Modellene ser for like ut, noe som gjelder Nokia også.

Endret av Panic
Lenke til kommentar
Jaja.. Igjen, så har de lite nytt å vise fram. Hadde jeg hatt en SE telefon, så hadde jeg nok fortsatt hatt K700. Det er jo ikke verdt å "oppgradere".

 

Men, så er jeg litt smartere enn det. Jeg har aldri eid en SE telefon, og kommer nok aldri til å gjøre det. Ikke før de tar ting på alvor og lanserer noe nytt.

 

Da foreslår jeg at du slutter å uttale deg om ting du ikke har peiling på. Snakk om å skyte seg selv i foten, og du har herved fyrt av begge løpene og truffet føttene så blodet skvatt... :no:

Lenke til kommentar
Jaja.. Igjen, så har de lite nytt å vise fram. Hadde jeg hatt en SE telefon, så hadde jeg nok fortsatt hatt K700. Det er jo ikke verdt å "oppgradere".

 

Men, så er jeg litt smartere enn det. Jeg har aldri eid en SE telefon, og kommer nok aldri til å gjøre det. Ikke før de tar ting på alvor og lanserer noe nytt.

 

Da foreslår jeg at du slutter å uttale deg om ting du ikke har peiling på. Snakk om å skyte seg selv i foten, og du har herved fyrt av begge løpene og truffet føttene så blodet skvatt... :no:

 

Bra at du skriver hvorfor. Må si du er generelt dyktig til å oppgi grunner, og kilder. *klapp på skulderen*

Lenke til kommentar
Bra at du skriver hvorfor. Må si du er generelt dyktig til å oppgi grunner, og kilder. *klapp på skulderen*

 

Hehe... Først kritiserer du SE, for deretter å fortelle at du egentlig aldri har hatt noen videre kjennskap til telefonene deres i det hele tatt. Det kaller jeg å skyte seg selv i foten. Trodde kanskje du så poenget, du som er så "smart".

Lenke til kommentar
Bra at du skriver hvorfor. Må si du er generelt dyktig til å oppgi grunner, og kilder. *klapp på skulderen*

 

Hehe... Først kritiserer du SE, for deretter å fortelle at du egentlig aldri har hatt noen videre kjennskap til telefonene deres i det hele tatt. Det kaller jeg å skyte seg selv i foten. Trodde kanskje du så poenget, du som er så "smart".

 

Jeg er godt kjent med SE. Derfor kjøper jeg dem ikke! Derfor er jeg smart. ;)

Lenke til kommentar
Bra at du skriver hvorfor. Må si du er generelt dyktig til å oppgi grunner, og kilder. *klapp på skulderen*

 

Hehe... Først kritiserer du SE, for deretter å fortelle at du egentlig aldri har hatt noen videre kjennskap til telefonene deres i det hele tatt. Det kaller jeg å skyte seg selv i foten. Trodde kanskje du så poenget, du som er så "smart".

 

Jeg er godt kjent med SE. Derfor kjøper jeg dem ikke! Derfor er jeg smart. ;)

 

I agree!

Lenke til kommentar
Bra at du skriver hvorfor. Må si du er generelt dyktig til å oppgi grunner, og kilder. *klapp på skulderen*

 

Hehe... Først kritiserer du SE, for deretter å fortelle at du egentlig aldri har hatt noen videre kjennskap til telefonene deres i det hele tatt. Det kaller jeg å skyte seg selv i foten. Trodde kanskje du så poenget, du som er så "smart".

 

Jeg er godt kjent med SE. Derfor kjøper jeg dem ikke! Derfor er jeg smart. ;)

 

I agree!

 

Etter å ha lest dine utbasuneringer om dine kunder, i en annen tråd, så gleder det meg virkelig å se at du er uenig med meg. Før jeg måtte handle i din butikk, skulle jeg heller vært uten mobiltelefon, og heller sendt røyksignaler til de jeg ville kommunisere med. Du har mistet enhver form for troverdighet.

Egentlig burde du komme med en stor unnskyldning til enhver kunde du har omtalt negativt på dette forumet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...