Gå til innhold

Red Steel 2 bruker Motionplus (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bare håper at produskjonen av Star Wars: Lightsaber Duels blir tilrettelagt dette.

 

Hvis det noengang skjer med kombinasjon av høy presisjon fra Wii kontrolleren så kjøper jeg Wii dønn uten noe tvil, bare for Lightsbaber Duels. Men tviler de får det til ordentlig med blokkering og slikt.

Lenke til kommentar
Jeg bare håper at produskjonen av Star Wars: Lightsaber Duels blir tilrettelagt dette.

 

Hvis det noengang skjer med kombinasjon av høy presisjon fra Wii kontrolleren så kjøper jeg Wii dønn uten noe tvil, bare for Lightsbaber Duels. Men tviler de får det til ordentlig med blokkering og slikt.

 

De fikk det til på andre Star Wars sverd spill. Husker det var ett der du kjøpte et kontroller og når du holder den vannrett blokkerte den.

 

Men det blir spennende å se hva de gjør. Lightsaber Duels blir mulig en grunn å ta Wii'en ut fra boden. Om det blir som jeg ser for meg.

Lenke til kommentar

Interessant dette ja. Blir nok kjøp om de klarer å gjennomføre det skikkelig. Elendig grafikk og forferdelige bugs til tross, koste jeg meg faktisk med eneren.

 

Som nevn over husker jeg godt disse promobildene av Red Steel. De var faktisk med på å avgjøre at jeg kjøte Wii. Ble jeg lurt? JA ...

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Likte også Red Steel 1 veldig godt :) Litt buggete kontrollere, skuffende sverkamper til tross. Men mange av våpnene hadde ein sinnsyk herlig følelse, som gjorde det skamartig å meie ned fiendene til herlig japansk inspirert technorock :p

 

Har sittet og ventet på denne bekreftelsen her siden Motion PLus blei annonsert på E3, og eg håper Ubisoft finner ein god måte å håndtere AI sin reaksjon på 1:1 bevegelsene vi no får muligheten til å gjøre.

Lenke til kommentar

Red steel var sammen med twilight princess det som "lurte meg" til å kjøpe wii. Det var et helt greit spill for de 200kr jeg gav for det, men var tydeligvis lagd for en maskin som hadde litt bedre hardware. Likevel, det var morsomt å sikte med fjernkontroll selv om absolutt ikke var perfekt.

Lenke til kommentar
Ja, enig der. Det er drøyt nok at en nunchuck og en wiimote koster rundt 800kr,

 

Jeg kan være enig i at Wii + Accessories er dyrt, og jeg syntes selv at ekstrautstyret til konsollen er overpriset. Men jeg kan anbefalle abosluttspill.no som såvidt meg bekjent har billigste Wiispill(lanseringstitler til 450) og fullt kontrollersett til 628kr(wiimote 389 + nunchuck 239)

 

Link: http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/

 

Link: http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/

 

Pris på wii + utstyr i "normale" spillbutikker er hårreisende. Jeg lærte fort at nettbutikk was the way to go.. Jeg gikk forbi en spaceworld her om dagen. Der solgte de Twilight Princess til 650 kroner. Yeah Good luck with that..

Endret av alaruz
Lenke til kommentar

Red Steel 2 kan bli bra. Likte det første meget godt, tross feil og mangler her og der. Musikken var jo et av lyspunktene, samt noen av brettene. Faktisk syns jeg at Red Steel fremdeles er det beste FPS-spillet på Wii til nå. Sier kanskje mer om utviklerene enn Wii spør du meg. Håper også The Conduit leverer her. Kanskje 2009 blir det året FPS-modnes på Wii.

 

Ja, enig der. Det er drøyt nok at en nunchuck og en wiimote koster rundt 800kr,

Som nevnt allerede, finnes det mange billigere alternativer. Hvor handler du fra? Ikke generaliser.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...