Gå til innhold

Samsungs lille sorte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor prøve å gjennoppfinne hjulet? Synes de kunne holdt seg til noe a la WD sin Passport-serie. Trenger ikke ekstra juggel. Passportene er både små, lekre og funksjonelle. Hva er vitsen med å smelle på noen "runde feminine former som er inspirert av et smykkeskrin" når det bare gjør greia større? Skal det være i en veske så har størrelse litt å si. Og passport-serien (og andre lignende) passer fint nedi en veske. Eller en skjortelomme for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Hvorfor prøve å gjennoppfinne hjulet?

Godt ikke bildesignerne tenkte på samme måte. Da hadde vi alle kjørt rundt i biler som så ut som en T-Ford....

 

Synes de kunne holdt seg til noe a la WD sin Passport-serie.

Hadde ikke nettopp det (å kopiere et eksisterende design) vært å "gjenoppfinne hjulet", da?

 

Trenger ikke ekstra juggel. Passportene er både små, lekre og funksjonelle.

Men så trenger du da heller ikke å kjøpe en. Det er det som er så fint med kapitalismen, man trenger ikke ha hele verden som målgruppe, men kan lage produkter som apellerer til noen selv om andre synes det er juggel.

 

Hva er vitsen med å smelle på noen "runde feminine former som er inspirert av et smykkeskrin" når det bare gjør greia større? Skal det være i en veske så har størrelse litt å si. Og passport-serien (og andre lignende) passer fint nedi en veske. Eller en skjortelomme for den saks skyld.

Vitsen er at noen synes det er pent. Jeg er en av dem, og jeg er ikke dame en gang. (Men helt komfortabel med mine feminine sider.)

 

Ellers mistenker jeg at du i likhet med meg ikke er noen ekspert på damevesker. Min ringe oppfatning er at damer bestemmer innholdet først (ting de "må" ha med seg), og er ikke vesken stor nok så kjøper de en større.

 

Så får heller vi som går i den samme skjorta år etter år måle skjortelommen først og så kjøpe en harddisk som passer... ;)

 

Geir :)

Lenke til kommentar
I

alle dager da! Hva har jeg sagt om å plukke argumentene mine fra hverandre?

1: Det er ikke pent! :mad:

2: For en utenforstående så vil det se ut som jeg tar feil, enda vi begge vet at slikt gjør ikke jeg.

3: Nå er du skikkelig, skikkelig domm og jeg sier det til pappaen min. :cry:

 

:tease:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...