Gå til innhold

Cryptic kunngjør Star Trek Online (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Er det ikke et MMO fra Stargate universet også under utvikling? StarGate Worlds, eller noe slikt? Usikker på hva som høres mest interessant ut for meg.

Lenke til kommentar

Hallelujah!

 

Age of Conan og Star Trek Online var mine siste 2 spill jeg hadde håpet kunne motbevise meg at MMORPGer er noe dritt og ensidig! Og etter at Star Trek Online ble avlyst og AoC var dritt var all håpe borte! Men ikke nå lenger!

 

Herregud så glad jeg er! Nå er jeg faen meg spendt!!! :new_woot::new_woot::new_woot:

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

ENDELIG!! har mast på folk i årevisfor å tenke på å utvikle ett sånt spill... ENDELIG :)

Dette har jeg ventet på i åtte år, ventet og ventet på at noen skulle finne på å lage drømmespillet.

 

Alltid drømt om ett slik spill,men det nærmeste jeg kom var Star trek bridge commander.. men det er ikke bra nok... Håper man ikke skal batale for å spille spillet hver måned, det suger.

 

Slik jeg ser på det er det uetisk å ta betalt for ett spill man tror man har fått kjøpt dyrt(500) kr det er vanlig pris på spill. Når man igjen skal ta seg betalt for å få lov til å spille spillet man tror man eier er det rene svindelen... som å rane barn for ukepengene.

 

EDIT: Blizzard tjener milliarder på Wow tilhengere.. De pengene går ikke til server utgifter nei.. de tar for mye i månmeden for sine (server utgifter) pøh

 

Servere kan brukere komme med eller reklame finansieres, så månedsbetaling på MMO er egentlig ingen unnskyldning fra utviklere.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
ENDELIG!! har mast på folk i årevisfor å tenke på å utvikle ett sånt spill... ENDELIG :)

Dette har jeg ventet på i åtte år, ventet og ventet på at noen skulle finne på å lage drømmespillet.

 

Alltid drømt om ett slik spill,men det nærmeste jeg kom var Star trek bridge commander.. men det er ikke bra nok... Håper man ikke skal batale for å spille spillet hver måned, det suger.

 

Slik jeg ser på det er det uetisk å ta betalt for ett spill man tror man har fått kjøpt dyrt(500) kr det er vanlig pris på spill. Når man igjen skal ta seg betalt for å få lov til å spille spillet man tror man eier er det rene svindelen... som å rane barn for ukepengene.

 

Litt dobbel moral her. Du gleder deg, så er du imot betaling av mmorpg? Du er klar over at STO er et betal i mnd spill ja?

 

Jeg ser ikke problemet med å betale. Det gir penger for vedlikehold, servere og levetid til spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
Hvis jeg slipper å betale 300 spenn hver 2 månde så skal jeg kjøpe det.

 

Helt enig med deg, men må jeg betale skal jeg gjøre det.. fordi jeg ikke vil ha noen valg da alikavel.

 

Krysser fingrene for gratis servere med reklame istedenfor kapitalistisk inntjening på barn.

Lenke til kommentar
Hvis jeg slipper å betale 300 spenn hver 2 månde så skal jeg kjøpe det.

 

Mange spill man må betale tre hundre kroner måneden for eller?

 

Hvordan er det romskip-greiene fungerer egentlig, har man ett per spiller? Det høres jo ganske ekstremt ut. Jeg tenkte det fungerte mer som guilds, at det var ett skip per guild eller noe lignende.

Lenke til kommentar

Men herregud da. Fleste MMORPG koster 13.99 USD i mnd. Rundet av til 14 er det er 74,42 Kr mnd! I mnd 30 dager, så da blir det 2.5Kr dagen!!! Dyrt det? Nei.

 

 

Sliter du med penger så bare la vær å kjøpe deg den cola, sjokolade eller annet tull i kiosken så har du pengene....

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
75kroner gange 30 spill blir over 2000kr måneden det.

 

Vennligst ikke bland meg og min økonomi inn i bildet, jeg sier at det er generelt dyrt og det har ikke noe med meg å gjøre i det hele tatt.

 

Det jeg sikter til er at i framtiden blir det nok andre boller med mer reklame finansiert spill.

 

Det stemmer med prisen, om du betaler og spiller 30 forskjellige MMO spill hver månde da...

Tingen er altså at du må ikke betale noe som helst i månden for noe annet enn MMO spill, og jeg tror faktisk folk har nokk med 1 eller 2 MMO spill max om gangen.

 

Personlig plager det ikke meg å betale 75 kroner månden for ett spill som man vanligvis kan spille i mangen år om man har lyst og fortsatt kan ha det gøy med.

Om folk synes det er forferdelig å betale 75 kroner i månden, så får de for faen bare spille de som ikke gjør det da...

Lenke til kommentar
Hvis jeg slipper å betale 300 spenn hver 2 månde så skal jeg kjøpe det.

 

Det er mange MMORPG'er du slipper å betale for som Cabal Online, Sword of the New World: Granada Esperado (eller noe sånt), 3Dragons og så videre. Dessuten har vi spill som Guild Wars, som bare koster noe å kjøpe, men er gratis å spille. :)

 

For øvrig har Age of Conan 18-års aldersgrense, men det er bare en PR-gimmic. Ingen bryr seg om det, ikke engang FunCom. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...