Gå til innhold

Kommentar: Kan Nokia ta kverken på Iphone?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Var det nokia artikkelen handlet om? Passende overskrift i så fall :roll: . Likte den første delen og den siste. Midten kunne like godt blitt fjernet da det handlet ekstremt lite om Nokia

Lenke til kommentar
neste år lanserte de N-serien, som siden har solgt i hopetall.
ser vi litt inn i framtida her? :D

 

Et forventa trekk fra nokia si side. skal jo vere best i alt virka det som. har gjort en bra jobb så langt i vertfall :thumbup:

 

...Men eg helde meg fortsatt til Sony Ericsson :yes:

Lenke til kommentar

For å være litt kritisk til Amobils kommentar: det kommer ikke én "Tube", det kommer mest sannsynlig en hel serie av dem, i alle varianter, fra high-end ned til low-end.

 

At dere tilskriver den første skyhøye forventinger synes jeg er litt merkelig, for Nokia har uttalt at den første berøringsfølsomme telefonen vil være rettet mot massemarkedet, ikke high-end. Den er, ifølge mobile-review, også ikke så veldig representativ for hva som kommer fra finnene av berøringsfølsomme telefoner etter jul om jeg har lest rett (og denne da :D far out. http://www.unwiredview.com/2008/01/08/firs...nd-multi-touch/ )

 

Apple sitter med flere patenter på multitouch, så de har laget et juridisk minefelt for andre som skal være med på denne berøringsfølsomme skjermer leken. Jeg holder meg uansett til taster i overskuelig framtid.

 

Når det er sagt, så er apple vs røkla ikke kun snakk om brukervennlighet og taster vs berøring, men hvilke operativsystemer som kjører på mobilene og mulighetene de gir brukerne.

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Det virket veldig knotete og skrive melding på den.Håper ikke man er avhengi av og bruke pennen for og klare og skrive en sms.hmm

"Compose messages easily with stylus or finger" - Regner med at Nokia er såpass smarte at de har qwerty e.l, skjermtastaturet i videoen er neppe særlig fingervennlig.

 

"Send to several friends"

Rettet mot iPhone? :)

 

"I skrivende stund finnes det altså knapt en produsent uten trykkskjermsmobiler. Med ett untak, og det er den den største av de alle: Nokia."

De skulle heller aldri lage kamskjelltelefoner, og de gjør det bra i dag likevel på denne fronten.

Lenke til kommentar
Ein kunne tru at når kvantesprang er noko som går føre seg inne i atoma, må dei vere ørsmå. Ut frå den tankegangen blir det bakvendt å oppfatte kvantesprang som ’stort framsteg’. Men det sentrale i omgrepet er ikkje storleiken, men at det går føre seg ei endring i sprang, ikkje som ei jamn, kontinuerleg endring. Tydinga ordet kvantesprang har fått i allmennspråket, er såleis ikkje tvert motsett den faglege tydinga.

 

http://www.språkrådet.no/nb-no/Toppmeny/Pu...poer_vi_svarer/

Lenke til kommentar
Ein kunne tru at når kvantesprang er noko som går føre seg inne i atoma, må dei vere ørsmå. Ut frå den tankegangen blir det bakvendt å oppfatte kvantesprang som ’stort framsteg’. Men det sentrale i omgrepet er ikkje storleiken, men at det går føre seg ei endring i sprang, ikkje som ei jamn, kontinuerleg endring. Tydinga ordet kvantesprang har fått i allmennspråket, er såleis ikkje tvert motsett den faglege tydinga.

 

http://www.språkrådet.no/nb-no/Toppmeny/Pu...poer_vi_svarer/

Hardware.no driter da i hva Språkrådet sier uansett. De prøver jo å gjøre det trendy å skrive feil. Med posten din får du det til å virke som om hardware.no bryr seg om de skriver riktig.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...