Gå til innhold

Grand Theft Auto IV til PC? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nuvel.. Alle 3 siste utgivelsene kom året etter de kom på konsoll, San Andreas kom ikke til PC før 1 år etter nesten.

 

Jeg har min sterke tvil angående dette. En PC vil ikke klare drifte et slikt spill. Ikke uten nedstruping av innhold iallefall.

 

Og ikke nok med det, så har det blitt blånektet av R* før, selvsagt har de holdt kortene godt inntil brystet hva gjelder GTA3, GTA:VC og GTA:SA også grunnet salget ikke vil bli det samme om folk vet en PC-utgave kommer.

 

R* har da også sagt at en PC-utgave er uaktuelt grunnet det tar for mye tid og resurser og at de heller vil satse på de produktene som allerede er utgitt og forbedre disse samt kommer med utvidelser til disse.

 

Meget skeptisk til det bildet, og ikke minst kilden. Hvorfor skulle et Malaysisk gamer-blad sitte på en slik greie og tilsynelatende ingen andre?

 

Ønsker selvsagt GTAIV på PC jeg som alle andre, men denne gang tror jeg faktisk R* sier sannheten når de sier det ikke blir noe av.

Endret av muddy
Lenke til kommentar
Jeg har min sterke tvil angående dette. En PC vil ikke klare drifte et slikt spill. Ikke uten nedstruping av innhold iallefall.

 

Hva i allverden er det du snakker om? Nå vet jeg ikke hva slags urgammelt monster du sitter på, men jeg skal garantere deg at min pc kan kjøre GTA IV uten noen form for "nedstruping" v innholdet. Lurer på hvordan i all verden folk klarer å lire av seg noe så tullete...

Lenke til kommentar

muddy: En moderne PC er kraftigere enn PS3/X360. GTA IV var ikke noe spesielt imponerende grafikkmessig heller. En spill-PC kjøpt i fjor eller i år klarer denne biffen greit og vel så det. Vi snakker heller forbedringer enn nedstruping.

 

For å si det sånn blir jeg overrasket hvis det IKKE kommer på PC.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Nå er det ikke snakk om grafikken i det jeg prater om da. Her er det snakk om algoritmene som utgjør AI'en. Disse må totalt omskrives til å passe med en PC-struktur.

 

Grafikkmessig er det ingen tvil om at en PC vil klare biffen. Men er algoritmene og systemene i bunn som R* selv har uttalt at ikke er noe de ønsker å sette av tid og penger til å skrive om.

 

Alt er trossalt ikke grafikk heller.

Lenke til kommentar
Haha ler av muddy

 

 

"Jeg har min sterke tvil angående dette. En PC vil ikke klare drifte et slikt spill. Ikke uten nedstruping av innhold iallefall. "

 

domeste jeg har lest i dag...

 

Kan jo lære deg å skrive før du begynner le av andre.

 

Om dere totalt blåøyde PC-spillere faktisk hadde ant hvor mye som ligger i bunn av GTAIV, hadde dere skjønt at det er snakk om mer omfattende systemer bak grafikken enn de fleste store spill på markedet pr i dag. Liberty City lever og ånder alle andre steder enn hvor du løper rundt til enhver tid.

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen tall fra Vice City eller San Andreas som viser en sammenligning over antall solgte spill pr konsoll/pc. Tror det ligger mye penger i en pc versjon for rockstar, men som sagt; ikke for tidlig

GTA: San Andreas solgte ca. 17 mill. på PS2, ca. 2 mill. på Xbox og ca. 3 mill. på PC.

GTA IV har så langt solgt ca. 6 mill. på X360 og ca. 4 mill. på PS3.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...