Gå til innhold

Mystisk Playstation-avsløring (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Fra bloggen:

This entry was posted on July 23, 2008 at 12:32 pm and is filed under PlayStation 3 with tags 100, 18+, 1st party, 2003, Action, Bullets, clan, customize, Explosions, military, online, PlayStation 3, rockets, Scale, skill, Violence.

Her er det bare å spinne i gang ryktemølla. ;)

Lenke til kommentar
Oi... det bildet så bare lekkert ut... har det en sammenheng med spillet det snakkes om? Eller er det bare et eksempelbilde. Mener dette:

 

Må si jeg gleder meg til å høre mer om hva det er! :)

 

Nei det er bare et illustrasjonsbilde som er hentet fra Crisis Core: Final Fantasy VII :)

Lenke til kommentar
Fra bloggen:
This entry was posted on July 23, 2008 at 12:32 pm and is filed under PlayStation 3 with tags 100, 18+, 1st party, 2003, Action, Bullets, clan, customize, Explosions, military, online, PlayStation 3, rockets, Scale, skill, Violence.

Her er det bare å spinne i gang ryktemølla. ;)

Nytt SOCOM-spill er min første tanke her.

Lenke til kommentar
Fra bloggen:
This entry was posted on July 23, 2008 at 12:32 pm and is filed under PlayStation 3 with tags 100, 18+, 1st party, 2003, Action, Bullets, clan, customize, Explosions, military, online, PlayStation 3, rockets, Scale, skill, Violence.

Her er det bare å spinne i gang ryktemølla.

Håper ikke det har noe med annonseringen å gjøre, for det hørtes strengt tatt veldig uinteressant ut...

 

Hadde håpet på noe fra Team Ico jeg også, men spillene deres har, til tross for å være utrolig bra, alltid vært litt for spesielt interesserte. Så jeg tror ikke en såpass opp-hypet annonsering vil et Team Ico-spill...dessverre...

 

Har egentlig ingen gode forslag på hva det kan være, men hvis beskrivelsen over er riktig så er det strengt tatt ikke så interessant lenger heller :\

 

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av Agg
Lenke til kommentar

Hmm, men er dette det samme ryktet som det står om på psu.com?

http://www.psu.com/Rumor--Final-Fantasy-VI...a0004313-p0.php

 

"You can look forward to the upcoming invite-only fan event DKS3713 , where we'll have a major announcement that will shock the fans in attendance," said Hashimoto.

 

In addition, 1up's Shane Bettenhausen stated, "[The] Final Fantasy XIII on 360 announcement swung the ball towards Microsoft. At Square Enix's Japan event in two weeks, they will swing the ball back towards Sony."

 

Now you could say this doesn't have anything to do with Final Fantasy VII, but if you were to think of one title that would 'swing' favor back to the PlayStation 3 with a simple announcement, what comes to mind? Perhaps what have fans been dying for ever since the tech demo showcase at E3 2005? Final Fantasy VII.

 

The last incoming rumor comes from Playstationlifestyle.net. According to their inside source, not only will Final Fantasy VII (either a remake or related spin-off like Crisis Core) be revealed as a PlayStation 3 exclusive at Square Enix's DKΣ3713 event, but the classic PS1 original will be distributed through both the PlayStation Network and Xbox Live Arcade at the end of the year.

 

After Square Enix's surprising announcement of Final Fantasy XIII going multiplatform, revealing a Final Fantasy VII title for the PS3 would definitely put love back in the hearts of the PS3-owning Square Enix fans. We're not too convinced by the validity of PlayStation Lifestyle's information however, but at the very least it's a topic to speculate on.

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

Aha, men det er uansett et annet rykte som pågår om dette nå.

Square Enix skal vistnok ha en eller annen konferanse 2. August som de vistnok skal presentere noe som kommer til å sjokkere hele spillverdenen. Eller noe sånt :p

 

Uansett, hot damn om det hadde vært sant.

Edit: Også med tanke på denne tech-videoen. Den er jo fra før E3 2005. Hvilket som kan bety at SE har jobbet med spillet i skjul i så mange år nå. Og en så fullstendig remake av FF7 ville garantert ha tatt en god del år.

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

Det er verken et FF-spill eller nytt spill fra Team Ico eller Heavy Rain. Det spillet det er snakk om bli laget i england. Tror det er de som holdt på med The Getaway og Eight Days som har holdt på med en ukjent tittel lenge. Kan være at de kansellerte de 2 spilla for å satse på dette ukjente spillet.

 

Lurer også på om det kan være dette spillet han BBC reporteren har nevnt tidligere. Les mer om dette på ps3forums.

Lenke til kommentar
Fra bloggen:
This entry was posted on July 23, 2008 at 12:32 pm and is filed under PlayStation 3 with tags 100, 18+, 1st party, 2003, Action, Bullets, clan, customize, Explosions, military, online, PlayStation 3, rockets, Scale, skill, Violence.

Her er det bare å spinne i gang ryktemølla. ;)

Nytt SOCOM-spill er min første tanke her.

 

Samme her...

Lenke til kommentar
Og en så fullstendig remake av FF7 ville garantert ha tatt en god del år.

 

Men dem har jo hatt over 10 år på seg :p

 

Jeg kan ikke tro annet enn at en eller annen dag så kommer remaken med

masse ekstra stash som vil få oss hardbarka fans til å fråde som en bikkje

med rabies.

Men som nevnt, er neppe dette som blir tilfelle i denne omgangen også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...