Gå til innhold

Bli en morder i Age of Conan (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bounty Hunter systemet har eg stor trua på, kan bli enormt bra.

 

Alle spillere er verdt 100 PvP-erfaringspoeng når de blir drept av en som har samme erfaringsnivå.

- Ok, det er jo greit nok. Man tener med andre ord ingenting på å drepe low lvls da, bra det. Eller får man berre mindre poeng av å drepe folk som er lavare lvl?

 

 

Når du dør i PvP, mister du PvP-erfaringspoeng. Mengden du mister er fast, og erfaringsnivået til den som drepte deg, har ingenting å si.

- Jaha, so visst eg vil øydelegge for spelare som er lavare lvls enn meg, so trenger eg berre å drepe dei og dei vil miste poeng. Er vel der bounty hunter systemet virkelig vil treffe bra inn då.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar

Får håpe at det funker og kommer i balanse, hvis det er tilfelle tror jeg det kan løfte opp AoC et par hakk, samtidig gjøre det mer velkomment for nye spillere. Kjedelig for de som joiner etter noen måneder å bli ganka hele tiden.

 

Men vet noen om det er mulig å bli degradert eller selv velge å gå ned en/flere ranker? Sikkert litt kjipt å være Morder resten av spilletia.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Skulle tru at ein spelar som får Morder status da, at når han/ho blir drept av andre spelare, so vil ranken forsvinne. Veit ikkje det sikkert, men virkar logisk.

 

Men skal jo faktisk tene ting på å drepe spelare med sånn rank i form av items eller gull, so hadde jo vore kjedlig om man kunne farme same personen heile tida utan at han gjer seg "fortent" til Morder ranken på nytt.

Lenke til kommentar
Herregud, GOD FORBID GANKING PÅ PVP REALMS. Faens emonisser som klager.

Er så lei av det argumentet der; jeg vil spille på pvp for å slåss mot andre spillene (player versus player) og ikke for å trykke på "I win"-knappen (ganking). Ganking er ikke spiller mot spiller i det hele tatt, det er ingen slåssing involvert; det er garantert vinner mot garantert taper, så det er jo bare logisk at det ikke hører hjemme på et kompetitivt realm :)

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar

Nå må du slutte, det er da sjangsen at man kan bli drept av hvem som helst, når som helst, det gjør pvp-servere spennende. Hvis jeg vil ha 100% rettferdige kamper hadde jeg valgt pve-servere. Det betyr at du må være litt forsiktig når du er lav lvl, stealth rundt og ikke gå langs veiene. Ranger kan for eksempel bruke tracking for å se hvem som er i nærheten, spennende saker :wee:.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Høres jo knallbra ut, like hardt system som det var i "Neocron". Jeg er ikke interessert i AoC, men dette høres uansett kjempebra ut for alle som vil ha moro med PvP i et MMORPG, og at noen klager på det er bare uungåelig, uansett. Det er ikke mulig å gjøre alle til lags, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Så alle som synes dette system er godt, og gleder seg til å få det, er emo?

 

Du takler ikke et emo system som beskytter jævla grineunger, men ettersom jeg kan se, så er jo du en selv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...