Gå til innhold

De første testene av Zen X-fi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Vær så snill å LESE ting dere bruker osm kilder.

For det første, dapreview har ikke testet spilleren, det er bare en liste over egenskaper.

 

For det andre:

"Ifølge testen fungerer Wi-fi-funksjonen i Zen X-fi bra, uten at det går for mye ut over batterilevetiden. "

 

Fra testen:

"Battery time for streaming from your computer is pathetic. It was right around three hours, so forget trying to stream video."

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Hadde det vært mulig å bruke WiFi-tilkoblingen til overføring av filer, og (viktigst) å lytte til nettradio, så hadde denne vært bestilt allerede. :ermm:

 

Mulig men for tregt til å være praktisk. nettradio, nope. Mendet finnes da dingser som gjør de to tingene der, har to nettradiokapable dingser og den ene, nokia n800 internet tablet, har ssh instellart så jeg kan oerføre filer via nettverket

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Noen bestemt grunn til at det ikke skulle gå? Å spille av en stream fra en hvilken som helst kanal på nett burde jo ikke by på større problemer, muligens utover batteritid (som jeg ikke annser som et problem der jeg skulle brukt det).

 

Streaming er fra hjemmeservere over wifi

Lenke til kommentar
Streaming er fra hjemmeservere over wifi

 

Selvsagt, slik den er nå. Det er det som i mine øyne er problemet, den skulle hatt muligheten til å legge til webstreams som man kunne spilt av om man hadde tilkobling til internett.

 

Kommer sannsynligvis til å ende opp å kjøpe en eller annen smarttelefon bare for å få muligheten til dette, men skulle gjerne likt å beholde min nåværede telefon å heller fått en ny mp3-spiller. Spesielt dumt er det jo med slike enheter som denne som har den trengte hardwaren for å få dette til. :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

denne mp3 spilleren har innebygd høyttaler. For dere som lurer: denne kan slås av så du slipper at spilleren fortsetter å spille av musikken slik at alle på bussen f.eks. snur seg å ser mot deg etter at hodetelefonpluggen din med et uhell datt ut av mp3 spilleren din..;)

Endret av unnameduser
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...