Gå til innhold

...og så kom kopien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kinesere.. 1 milliard kjeltringer, dyremishandlere og undertrykte arbeidere.

 

Yes, og holdningen du uttrykket stempler jo ikke deg. Hva har forøvrig dette med saken å gjøre?

 

On topic;

Det er jo ikke noe overraskelse, det kommer hele tiden kopier derfra. De kan ikke ha stor tro på innholdet i mobilene sine når de ikke tar seg bryet med å lage et eget design men kopierer kjente modeller fra større fabrikanter så detaljert som mulig.

Lenke til kommentar
Det er ikke så mye at det er mer som burde omtales, enn mindre som burde omtales.

 

Hvorfor gå ned på antall nyheter da? Noen par agurknyheter i sommermånedene er alltid kos ^^ er jo ikke som om det er så vanvittig mange artikler her allerede, så om vi får noen småartige artikler her og der er jo barre artig lesing...

 

Men tilslutt så er det faktisk du som bruker tid på å lese den, hvis den ikke er så intressang så hvorfor leser du? Hopp over det som du synes er agurknyheter og les det som er viktig for deg. En avis er laget for massen, ikke for enkelte personer ;)

Lenke til kommentar

Jeg må jo lese de, for å finne ut hva de handler om, og om det er noe i de.

 

Jeg trodde før, at amobil var en slik side, imotsetning til ITavisen, som leste selv hva de skrev. Og hadde en strek for hvor kvaliteten på artiklene ble for dårlig. Og det å skrive om at idag er det mandag, og imorgen skrive at det er tirsdag som artikler blir litt for dumt. Hadde vært nok den første dagen.

 

Det som er viktig for meg, finner jeg ikke her, for å si det sånn. Neo FreeRunner, har visst iamobil gått hus forbi. Nei nå tuller jeg, de hadde jo en bildeserie på 4 bilder, og 3 setninger i en annen artikkel om at telefonen kommer i juli.

Lenke til kommentar

Du har fått beskjed hvor du kan henvende deg dersom du forslag til redaksjonen. Ut over dette foreslår jeg at du holder deg til å diskutere innholdet i artikkelen. Det er nok off topic nå.

 

Nå skal det sies at det er en av de beste kopiene jeg har sett i hvert fall.
Den så faktisk veldig gjennomført ut. Det hadde vært gøy å benchmarke den opp mot HTC sin for å se hvem som har raskest respons i menysystemet og basistjenestene som er sammenlignbare :)
Lenke til kommentar
Du har fått beskjed hvor du kan henvende deg dersom du forslag til redaksjonen. Ut over dette foreslår jeg at du holder deg til å diskutere innholdet i artikkelen. Det er nok off topic nå.

 

Nå skal det sies at det er en av de beste kopiene jeg har sett i hvert fall.
Den så faktisk veldig gjennomført ut. Det hadde vært gøy å benchmarke den opp mot HTC sin for å se hvem som har raskest respons i menysystemet og basistjenestene som er sammenlignbare :)

 

 

Jeg håper egentlig på minst mulig blest om disse slik at det blir minst mulig kjøp av de :) Men siden det er helt umulig så hadde vært kult å se om disse kan hamle opp med orginalene.

Lenke til kommentar
Jeg håper egentlig på minst mulig blest om disse slik at det blir minst mulig kjøp av de :) Men siden det er helt umulig så hadde vært kult å se om disse kan hamle opp med orginalene.

Det var egentlig ment som et lite spark til HTC og Windows mobile. Diamond er jo ikke kjent for å være noen racer, og dersom kopien er basert på noe litt eldre og enklere er det slett ikke umulig at den danser i ring rundt originalen :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...