Gå til innhold

Tastaturet til Wii er klart (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange hvite plastgjenstander skal vi få se da? Er jo ingen ende på all søpla de slipper. Snart får vi vel egen Wii-TV, sofa, stuebord og jeg vet ikke hva. Gubbedre. Gi meg en maskin og en kontroller, og lag heller bedre spill! Tror jeg selger Wiien min snart.

 

Du trenger ikke å bruke Nintendos tastatur siden Wii'en støtter de fleste tastaturene som fins på markedet. Er for øvrig enig i at det begynner å bli litt mye ekstrautstyr til maskinen nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747
Hvor mange hvite plastgjenstander skal vi få se da? Er jo ingen ende på all søpla de slipper. Snart får vi vel egen Wii-TV, sofa, stuebord og jeg vet ikke hva. Gubbedre. Gi meg en maskin og en kontroller, og lag heller bedre spill! Tror jeg selger Wiien min snart.

 

Er sånn høvelig enig med deg her. Det at de lager tonnevis med ekstrautstyr beviser jo bare at Wii-moten ikke åpner for så mye nytt innenfor spilling som de først trodde.

Lenke til kommentar
Hvor mange hvite plastgjenstander skal vi få se da? Er jo ingen ende på all søpla de slipper. Snart får vi vel egen Wii-TV, sofa, stuebord og jeg vet ikke hva. Gubbedre. Gi meg en maskin og en kontroller, og lag heller bedre spill! Tror jeg selger Wiien min snart.

 

Er sånn høvelig enig med deg her. Det at de lager tonnevis med ekstrautstyr beviser jo bare at Wii-moten ikke åpner for så mye nytt innenfor spilling som de først trodde.

 

 

Godt poeng! Virker nesten som om hvert enkelt spill krever sitt eget spesielle tilbehør. Og skal man ha Wiimoten til å fungere slik den var 'lovet' å fungere må man ut med penger til en plastdings da også.. Meh..

Lenke til kommentar

Det geniale Nintendo har gjort med Wii, er det som er dumt for forbrukeren. Alle mulighetene i rundt Wii-moten. Nunchuck, classic-controller. For ikke å snakke om alt annet man kan kjøpe, Wii-zapper, Wii-wheel (mariokart) osv.

 

Skal man ha fire wiimotes og nunchucker blir det jo bra dyrt i forhold til fire kontrollere til ps3 og xbox. Så har du jo vekta til Wii-fit. Snart kommer det jo spill som skal bruke den også...

 

Og pengene flyr ut av lommeboken og rett i lomma til nintendo

Lenke til kommentar
Microsoft vil på sin side ikke at noen skal bruke tastatur til Xbox 360, da de ønsker å skille konsollen fra PC-plattformen.

 

Dette er vel sånn halvveis riktig, siden man faktisk kan koble til et USB-tastatur i 360'en og skrive inn ting. Man kan dog ikke bruke tastaturet til å navigere.

 

For ikke å glemme messenger kit: http://www.xbox.com/nb-NO/norway_content/h...kit/default.htm

 

Hva man skal med et eget tastatur til Wii kan jeg ikke forstå. Kommer det et spill i nærmeste fremtid som støtter tastatur? Eller er det bare for dem med tvangslidelser som må ha ting som matcher?

Lenke til kommentar
Microsoft vil på sin side ikke at noen skal bruke tastatur til Xbox 360, da de ønsker å skille konsollen fra PC-plattformen.

 

Dette er vel sånn halvveis riktig, siden man faktisk kan koble til et USB-tastatur i 360'en og skrive inn ting. Man kan dog ikke bruke tastaturet til å navigere.[/b}

 

For ikke å glemme messenger kit: http://www.xbox.com/nb-NO/norway_content/h...kit/default.htm

 

Hva man skal med et eget tastatur til Wii kan jeg ikke forstå. Kommer det et spill i nærmeste fremtid som støtter tastatur? Eller er det bare for dem med tvangslidelser som må ha ting som matcher?

Sist jeg sjekket kunne jeg navigere rundt i menyene på 360en med tastatur. Tastaturet kan nok altså brukes til litt mer enn bare skriving, dog funker det ikke i spill da. Men det er vel bare vel og bra :)

 

Bare jeg som synes Nintendo begynner å minne litt om Apple? Gigantisk suksè med produktene sine, elsker hvittt og minimalistisk design, ofte litt mindre kompatieble med andre produkter og fult av "revolusjonerene nyvendinger". Jeg synes hvertfall alle disse tre punktene (som jeg nevnte over) passer ganske bra på begge disse tekno gigantene.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Vel, jeg fikk ikke til å navigere menyene med mitt Logitech Ultra X, mulig det varierer fra tastatur til tastatur?

 

Jeg syntes heller Nintendo blir sitt gamle seg igjen, slik de visstnok var den gangen NES/SNES var på høyden. Pengegriske, og gjør absurde ting. Ikke det at de ikke fortjener det, Wii er jo morsomt det...

Endret av Hawko
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...