Gå til innhold

Sony Ericssons radiosjefmobil er klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I likhet med alle Sony Ericssons musikkmobiler mangler denne telefonen innebygget utgang for 3,5 mm minijack. Dermed må du til enhver tid benytte deg av en overgang dersom du skal høre på musikk. Det er kanskje ikke så veldig farlig, da ørepluggene som følger med Sony Ericssons musikkmobiler som regel holder høy kvalitet.

Med i esken til denne telefonen skal det vistnok følge med øreplugger som skal være enda klarereog bedre enn de vanlige Sony Ericsson HPM-70.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12

skjønner ikke hvordan disse kan bli så dyr? har den symbian eller noe smart i det hele tatt ? g900 og p1 er jo alle mye billigere. denne koster jo det samme som iphone. og da er jo valget lett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Denne telefonen har to store problemer: prisen og det "fastmonterte" minnet. Hvis du ikke har mer enn 8 GB musikk er ikke dette noe problem, men for oss med mye musikk er det utrolig mye enklere å bytte minnekort enn å kople telefonen til en PC.

 

Tipper den lider samme skjebne som W950 og W960: enten må prisen sjokkdumpes, eller så tas den fort ut av markedet. Jeg så forresten W950 til kr 1250 på Elkjøp Express for noen uker siden, og der lå det en hel haug og samlet støv.

 

8 GB minnekort koster nå kr 499 på Teknikmagasinet. Kjøp heller en billigere telefon og en haug med minnekort.

Lenke til kommentar

Synes at denne ikke ser så verst ut, men mangler en del ting som jeg antagelig vil savne for mye til at jeg kjøper den. I tillegg til at den ikke har plass for minnekort, og ikke har standard minijack, har den vel heller ikke mini-USB lade-/datakabel går jeg ut fra. Dataoverføringen tar atagelig heller ikke hensyn til annet enn Windows og OS X. Minnet burde vært 16 eller 32GB. Så har den ikke GPS. Til slutt er den indre skjermen antagelig for liten til noe annet enn å ringe med. 2,4" kanskje? Gjesp ...

 

Men de kommer seg, de kommer seg. Gi dem 3-5 år til og de klarer kanskje å gjøre dette riktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12
Jeg så forresten W950 til kr 1250 på Elkjøp Express for noen uker siden, og der lå det en hel haug og samlet støv.

 

hvor er denne elkjøpen?

Lenke til kommentar

Ja denne bestemte jeg meg tidlig for å kjøpe, å selvsagt er den bestilt...

ca 4000 kr er ikke noe å grine over for en toppmodell

Verre å betale 4-5000 kr for både floppen iphone og tullet diamond mener nå jeg

Det følger med både 3.5 overgang og skikkelige ørepropper så her er det egentlig ingenting å skrike for.

For de som har hatt telefonen i hånden sies det at den er mye mindre enn bildene vil ha det til.

Ca Onsdag er den i postkassa og jeg gleder meg

 

Nb: De som etterhvert får denne kan jo diskutere den her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=983166

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
Verre å betale 4-5000 kr for både floppen iphone og tullet diamond mener nå jeg

 

For en usaklig mening å ha; Iphone er ikke en flopp (selger som varmt hvetebrød) og Diamond er kun W980 underlegen når det kommer til internminne.

 

Dog, det JEG mener: Sony Ericsson burde gå over til 16 mill fargedybde på telefonene sine. Er fryktelig irriterende at de enda holder seg til en kvart million når Nokia uten problem kjører 16 mill.

 

Dét, og minijack! Hvorfor forsvares denne mangelen? Jeg vil ikke bruke et adapter som kun bidrar til å gjøre kabelkaoset komplett. Mister du adapteret må du ha nytt for å kunne bruke headsettet, og siden det ikke selges separat, ender du da også opp med å måtte betale for nytt sett propper.

 

EDIT: Ordlegging.

Endret av RMNZR
Lenke til kommentar

Hvorfor er du redd for å miste adapteret ditt? Selvsagt hadde det vært mer praktisk å hatt en telefon med egen 3.5mm ...... men da kunne jeg f.eks kjøpt verdens kjedeligste tefon (n82) og fått 16 billioner farger på kjøpet............men det skjer bare ikke....så desperat er jeg bare ikke

 

Å iphone/diamond diskusjonen blir vi sikkert aldri enige om........ De havner iallefall ikke i lomma mi

Lenke til kommentar
Hvorfor er du redd for å miste adapteret ditt? Selvsagt hadde det vært mer praktisk å hatt en telefon med egen 3.5mm ...... men da kunne jeg f.eks kjøpt verdens kjedeligste tefon (n82) og fått 16 billioner farger på kjøpet............men det skjer bare ikke....så desperat er jeg bare ikke

 

Å iphone/diamond diskusjonen blir vi sikkert aldri enige om........ De havner iallefall ikke i lomma mi

 

Vi blir ikke enige med mindre du åpner hodet litt.

 

Jeg er ikke redd for å miste adapteret, jeg beskriver en problemstilling som er aktuell for forbrukere. Gjennom å jobbe som selger ser jeg daglig mennesker som har mistet adapteret (eller ikke klarer å finne det), og blir således tvungen til å kjøpe nytt (som igjen ikke selges separat, kun i pakke med propper). Dette holder ikke mål, og dette er gjort kun for å tjene penger.

 

Så får det så være at W980 er fin for deg, men du vinner ingenting på å gi barnslige klengenavn på telefoner som åpenbart ikke konkurrerer om samme kundegruppe.

Lenke til kommentar
Hvorfor er du redd for å miste adapteret ditt? Selvsagt hadde det vært mer praktisk å hatt en telefon med egen 3.5mm ...... men da kunne jeg f.eks kjøpt verdens kjedeligste tefon (n82) og fått 16 billioner farger på kjøpet............men det skjer bare ikke....så desperat er jeg bare ikke

 

Å iphone/diamond diskusjonen blir vi sikkert aldri enige om........ De havner iallefall ikke i lomma mi

 

Vi blir ikke enige med mindre du åpner hodet litt.

 

Jeg er ikke redd for å miste adapteret, jeg beskriver en problemstilling som er aktuell for forbrukere. Gjennom å jobbe som selger ser jeg daglig mennesker som har mistet adapteret (eller ikke klarer å finne det), og blir således tvungen til å kjøpe nytt (som igjen ikke selges separat, kun i pakke med propper). Dette holder ikke mål, og dette er gjort kun for å tjene penger.

 

Så får det så være at W980 er fin for deg, men du vinner ingenting på å gi barnslige klengenavn på telefoner som åpenbart ikke konkurrerer om samme kundegruppe.

 

Tydligvis ikke store kravene det stilles for å få lov selge telefoner i dag nei.

Her krangler du fremdeles om bagateller

Om 980 er riktig for meg gjenstår å se, jeg bytter ganske ofte og ser frem til å prøve denne.

Kanskje blir det en flopp, kanskje ikke........men et adapter skal ikke få ødelegge hverdagen min.......å jeg håper for din del at du også kommer over det

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Jeg så forresten W950 til kr 1250 på Elkjøp Express for noen uker siden, og der lå det en hel haug og samlet støv.

 

hvor er denne elkjøpen?

Triaden kjøpesenter, Lørenskog, nabokommune øst for Oslo.

Lenke til kommentar
Tydligvis ikke store kravene det stilles for å få lov selge telefoner i dag nei.

Her krangler du fremdeles om bagateller

Om 980 er riktig for meg gjenstår å se, jeg bytter ganske ofte og ser frem til å prøve denne.

Kanskje blir det en flopp, kanskje ikke........men et adapter skal ikke få ødelegge hverdagen min.......å jeg håper for din del at du også kommer over det

 

Pass deg så jeg ikke prakker på deg en Nokia N82 :p

 

Det handler ikke om å ødelegge dager, bare tenke praktisk! Bunnpluggen er altfor ofte roten til at folk ikke får ladet telefonen sin (irr), så hvorfor ikke hive seg på miniusb som alle andre, samt peise på med minijack? Jo flere produsenter som samarbeider om bruk av utstyr = jo mindre jåss med forskjellige ladere, handsfree, osv.

 

Til syvende og sist er det heller ingen gode grunner til at fargedybden ikke kan økes på SE sine skjermer:)

Lenke til kommentar
Tydligvis ikke store kravene det stilles for å få lov selge telefoner i dag nei.

Her krangler du fremdeles om bagateller

Om 980 er riktig for meg gjenstår å se, jeg bytter ganske ofte og ser frem til å prøve denne.

Kanskje blir det en flopp, kanskje ikke........men et adapter skal ikke få ødelegge hverdagen min.......å jeg håper for din del at du også kommer over det

 

Pass deg så jeg ikke prakker på deg en Nokia N82 :p

 

Det handler ikke om å ødelegge dager, bare tenke praktisk! Bunnpluggen er altfor ofte roten til at folk ikke får ladet telefonen sin (irr), så hvorfor ikke hive seg på miniusb som alle andre, samt peise på med minijack? Jo flere produsenter som samarbeider om bruk av utstyr = jo mindre jåss med forskjellige ladere, handsfree, osv.

 

Til syvende og sist er det heller ingen gode grunner til at fargedybden ikke kan økes på SE sine skjermer:)

Se her ja....kan vist du vil :thumbup:

Joda jeg er ikke verre enn at jeg kan være enig med deg i mye av det du sier.

Alle produsenter har nok fremdeles sine akilleshæler....sony skiller seg ikke noe ut her

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...