Gå til innhold

Dead Rising til Wii (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan bli snacks for alle Wii eiere, synd de fjernet klokka, det at tiden går var noe av nerven i spillet.

 

Synes også at save system fungerte riktig, mange klaget på det, men systemet gjorde at man måtte være forsiktig med sine valg, som også forsterket spenningen i spillet.

 

Hadde det selv også mye morro med fotodelen, og man spiller nå en fotograf så hvorfor fjernet man det?

Lenke til kommentar

Om spillet blir elendig eller ikke får vi se når det kommer ut ;). Capcom har gitt ut to veldig gode Wii-porter til nå (Resident Evil 4 og Okami), så jeg stoler på at de klarer å gjøre Dead Rising til Wii bra også. Det er ikke en direkte port i den forstand heller, da de endrer en del fra originalen og legger til noen nye ting.

 

Forhåpentligvis er ikke Resident Evil 5 til Wii så langt unna heller nå som de begynner å porte 360 spill :love:

Lenke til kommentar
Skulle trodd at en pc versjon med fin grafikk hadde solgt mer enn en elendig wii port. (lettere å porte fra xbox360 til pc) Enn å porte xbox360 versjonen til Wii.)

desverre vil det fortsjette slik i framtiden, en av grunnen kan vi jo takke piratebay for :p

PC spill raser i pris, og flere og flere titler kommer til 300-350kr når de legges ut for salg, og da kan ikke folk gå rundt å klage på at spill er dyrt! det har aldri vært så bilig for pc spill som nå =D

 

viss spillet blir bra kan det bli veldig morro å stå hjemme i stua å slakte zombier med å vifte rundt med motorsag/balltre, eller hva med å kaste en blomstervase på en zombi :D

ser for meg ett spill som man kan bli veldig klar av å spille... =D

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Fjernet klokken ja... det er jo en real genistrek i seg selv. Det var jo nettop klokken og at ting skjedde med eller uten deg som gjorde at spillet fikk en følelse av situasjonspress og ikke bare var en stor lekeplass med zombier.

 

Synd at de føler de må dumme ned et spill som var såpass genialt bra til å begynne med, men de har helst sikkert rett i at mange av Wii eierene egentlgi ikek vil ha noen skikkelig utfordring i spillene sine. Jeg ser en negativ trend med Wii der ting blir laget mer og mer casual. Synd i grunn siden det ikke er noen spesiell grunn til at ikke Wii'en kunne fått flere "seriøse" spill. Det er jo et par gode eksempler på det allerede, men de drukner desverre het hav av middelmådige party-games :(

 

Dette er jo tydeligvis snakk om en lett moddet port, men jeg håper virkelig at de kommer til å lage en oppfølger eller spill i samme ånd som originalen. Det var tross alt et av de mest originale og interessante spillene jeg hadde spillt på lenge.

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Dette kan bli snacks for alle Wii eiere, synd de fjernet klokka, det at tiden går var noe av nerven i spillet.

 

Synes også at save system fungerte riktig, mange klaget på det, men systemet gjorde at man måtte være forsiktig med sine valg, som også forsterket spenningen i spillet.

 

Hadde det selv også mye morro med fotodelen, og man spiller nå en fotograf så hvorfor fjernet man det?

Jeg synes faktisk at klokken, savesystemet og foto-oppleggene var det som var kjipest med DR. Det er pga. disse elementene jeg kvittet meg med spillet.

 

Nå vurderer jeg nesten å kjøpe en Wii på nytt bare for dette spillet :ohmy:

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...