Gå til innhold

Kulturo: Arnolds arvtager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvordan er aksenten til Kickinger? Han er ikke en ekte arvtager etter Schwarzenegger om han snakker perfekt engelsk...

Han snakket langt i fra perfekt engelsk i "Son of the beach", men da jeg så serien visste jeg ikke om han kanskje gjorde seg til også for å bli mer Arnold-like :p

 

Ellers er det jo bare å øve seg på å få perfekt Arnold-artikulasjon:

http://www.dailyhaha.com/_soundboards/arno...tzenegger05.htm

 

"Who is your daddy, and what does he do?" :!:

Endret av Langbein
Lenke til kommentar

Sak vi diskutere Terminator kommer vi ikke utenom Terminator: The Sarah Connor Chronicles. Ingen av folkene fra filmen mer med, men likevel likte jeg den svært mye og gleder meg til neste sesong. Lena Headey er perfekt som Sarah Connor, Summer Glau er perfekt som den snille Terminatoren og Garret Dillahunt er perfekt som slem Terminator. Hvem trenger egentlig Arnold? ;)

 

Snakker vi Arnold-etterfølger når det gjelder filmer som Conan, Commando, Predator og andre slike rene action-flimer blir det for dumt. Det var allerede flere som kunne ha kjempet om tittelen allerede da Arnold var på topp (Sylvester Stallone, Dolph Lundgren og Jean-Claude Van Damme for å nevne noen) og det har blitt en rekke flere siden da. Arnold har nok aldri vært kongen på haugen, bare en av kongene. Det er stor forskjell der. Det er som å kalle Bruce Lee kongen av kampsportfilmer. Ja, han er en av de beste som noensinne har dukket opp på skjermen, men langt fra den eneste. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...