Gå til innhold

Knights of the Old Republic-MMO på vei (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åååååååååååååååååååååååååh

 

Jeg vet ikke om jeg skal le, eller gråte. Det er litt som når du napper løken, men har vondt downtown. Det er vondt, men og så utrolig godt. Jeg vil ha ett nytt singelplayer, men dettte kan bli bra, sett at de ikke bruker like lang tid som på Warhammer : <

Lenke til kommentar

Bare det ikke blir noe ala WoW med lyssabel så kan det bli bra.

 

Vil gjerne ha ett system ala KOTOR singleplayer spillene, slik at du kan ta egne valg for eksempel.

Samtale valgene med konsekvenser var sannsynligvis det beste med KOTOR serien og jeg håper de klarer å overføre det til ett MMO spill.

Lenke til kommentar

faen i h*lvete, har ingen tro på online kotor, kotor er et sp spill med bra historie og muligheter til å forandre på utfallet. Hvordan skal du en avslutning på historien eller forandre på noe igjennom et mmo...

 

Hvorfor ikke bare kalle det Star Wars-MMO og slippet et SP kotor 3, så hadde vi i alle fall slippet å se enda en serie bli ødelagt.

Endret av Zippio
Lenke til kommentar

Nok en spark i tryne til alle som har støttet lucasarts fra starten(The Force Unleashed ikke til PC). KOTOR er et SP spill ikke MMO, Har ikke trua på at dette blir noen suksess... Vi fortjener en eller annen form for avsluttningen av serien. Lag først KOTOR 3 så kan de lage kotor MMO på denne måten vil vi alle bli fornøyd...

Endret av FranzJeger
Lenke til kommentar

Er dette nytt? Jeg ser det på samme måte som StarCraft II og Diablo III. "Alle" visste jo at de var under utvikling svært lenge før de ble offisielt bekrefta, og når vi slår sammen BioWare, LucasArt og MMORPG måtte vel resultatet bli noe slikt. :)

 

Om man er interessert er noe helt annet. Det forrige Star Wars MMO'et var jo ikke akkurat bra, og selv om BioWare lager geniale rollespill er det stor forskjell på singleplayer og multiplayer.

 

Og hvorfor akkurat KotOR? Bare fordi to folk med lyssverd og The Force er morsomt betyr det ikke at tyve folk med lyssverd og The Force er ti ganger så morsomt. Det ødelegger for mye av mystikken. Jeg ville heller hatt et MMORPG som foregår etter Episode 6. Luke kunne ha startet en jedi skole, så vi har en grunn til hvorfor vi har flere jedier og sither, men samtidig en stor grunn hvorfor det er vanskelig å bli en. Dessuten kunne vi ha møtt kjente fjes, ikke bare folk noen få har hørt om og enda færre husker. :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor KotOR skal bli et MMO, kan de ikke bare lage en ny tittel og kalle det et MMO? Vi får garantert ikke samme dype historien/påvirkningen som i SP. Et MMO av Attack Of The Clones kan jeg forstå, da er det mer logisk at vi ser 20-30 jedi knights springe rundt.

 

Er dette nytt? Jeg ser det på samme måte som StarCraft II og Diablo III. "Alle" visste jo at de var under utvikling svært lenge før de ble offisielt bekrefta, og når vi slår sammen BioWare, LucasArt og MMORPG måtte vel resultatet bli noe slikt. :)

 

Å gjette er ikke det samme som å vite, hvis du ikke tenker på religion da :wee:.

Lenke til kommentar

mener nå the old republic eraen er perfekt til mmo da, dette er tiden hvor de største jedi og sith krigene fant sted, er jo rett og slett den eneste settingen de kan slippe unna med mange jedier :p

 

personlig fikk jeg dette intrykket da det endelig ble bekreftet.....

 

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Lenke til kommentar

KOTOR og MMO? I just dont see it.

 

Hele serien er jo basert på en god historie og MMO sjangeren er jo ikke akkurat passende til historie fortelling.

 

Kanskje de klarer å mekke sammen en dynamisk verden og faktisk prøve å glemme hvordan tidligere MMO fungerer og lager noe helt nytt?

 

Tiden vil vise, men jeg har langt ifra store forventninger.

Lenke til kommentar

Alt i alt er jeg glad for nyheten, men jeg håper INDERLIG at de skal basere MMO'en på KOTOR, og ikke fortsette KOTOR-historien i MMO'en.

 

Det er en stor forskjell på å gjøre om et singleplayer-eventyr til MMO, og å basere det på universet og tiden singleplayer-eventyret foregår i.

 

En annen ting jeg håper på er at EA holder seg langt unna selve utviklingen. Hittils er det jo bare Dragon Age som EA har hatt full kontroll over BioWare igjennom utviklingen, Mass Effect ble fantastisk og der hadde de noen kontroll, men ikke hele veien. Håper virkelig det blir opp til BioWare og Lucas Arts å utvikle spillet, så kan EA holde seg til å melke de andre drittspillene sine i mellomtiden.

Lenke til kommentar

ahh, dette kan virkelig bli bra. Tenk, hele KotOR universet som man kan utforske og

utfolde seg i. Herlige greier.

 

Ikke minst sammen med andre personer, content updates, expansions.

 

Eneste problemet jeg har er at EA har navnet sitt på det.

 

 

 

ps. kan folk slutte å sammenligne KOTOR spillene med KOTOR universet, pebble in a pond.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...