Gå til innhold

Info om Wii Music (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jeg den eneste som holdt på og le meg ihjel når Nintendo skulle vise fram dette spillet, det må virkelig ha vært den mest patetiske presentasjonen noen sinne.

 

Alle Nintendo sjefene stod der og viftet på kontrollen sin, mens de prøvde og smile og kose seg, men man så lett at dette spillet må være det mest håpløse som er laget.

 

Det mest episke var når han ene latet som han spilte trompet med wii kontrollen, hahahaha, han kommer til å bli mobbet av barna sine for resten av livet!

Lenke til kommentar
Det var vel ikke forventet at kvisete tenåringer som kun vil ha spill med blod og pupper skulle ta dette spillet imot med åpne armer uansett... :)

 

Nå er det vel mer et musikkspill som ikke krever noe som får folk til å tvile.

personlig mistet jeg kvisene mine for ganske mange år siden, og jeg kan ærlig talt ikke se hva som skal være festlig med å vaie en kontroll rundt i lufta for å late som man spiller.

Lenke til kommentar

Selv om spillet ikke appelerer til meg noe særlig, så tror jeg den vil selge like mye som wiifit som heller ikke appelerer til meg.

 

Har prøvd wii fit et par ganger og kan ikke tenke meg å spille det alene dag etter dag i timesvis. Men kjenner flere familier der dette har slått ann, og som spiller det daglig.

 

Sansynligvis vil det skje det samme med wii music.

Lenke til kommentar

Mange sakelige kommentarer her, så hyggelig at vi alle sammen er venner. Men selv så ser spillet interessangt ut (IMO). Kunne godt tenkt meg deg dette å ha med når jeg drar rundt og besøker familen osv, virker mer sosialt enn mange andre spill som er på markedet. Men jeg får vel prøve det før jeg kommer med min kritikk i motsetning til folk flest som ser ut til å dømme spillet allerede.

Lenke til kommentar
Det var vel ikke forventet at kvisete tenåringer som kun vil ha spill med blod og pupper skulle ta dette spillet imot med åpne armer uansett... :)

 

Nå er det vel mer et musikkspill som ikke krever noe som får folk til å tvile.

personlig mistet jeg kvisene mine for ganske mange år siden, og jeg kan ærlig talt ikke se hva som skal være festlig med å vaie en kontroll rundt i lufta for å late som man spiller.

Da må det da være bedre å faktisk sette seg ned å faktisk spille ett instrument :p

Lenke til kommentar
Det var vel ikke forventet at kvisete tenåringer som kun vil ha spill med blod og pupper skulle ta dette spillet imot med åpne armer uansett... :)

 

Nå er det vel mer et musikkspill som ikke krever noe som får folk til å tvile.

personlig mistet jeg kvisene mine for ganske mange år siden, og jeg kan ærlig talt ikke se hva som skal være festlig med å vaie en kontroll rundt i lufta for å late som man spiller.

Da må det da være bedre å faktisk sette seg ned å faktisk spille ett instrument :p

 

Ja eller evt. ta en gulvkost og sette på en cd, så kan man late og drømme om sin indre rockestjerne helt gratis ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...