Gå til innhold

Lanserer skjerm med skinndetaljer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Javel? Hvem vil ha en skjerm som risikerer at PETA kommer stormende inn på kontoret og hiver rød maling på ? :p

Ang. det så lurer jeg på hvorfor de bare hiver maling på gamle damer med pels og aldri motorsykkelgjenger i skinnklær.

Det er fordi pels kommer fra dyr som kun brukes til pelsoppdrett (verst), mens skinn kommer fra produksjonskyr (ikke verst, men ganske ille). Når pelsen forsvinner skal du ikke se bort fra at skinnbrukere er neste mål. (Det er forresten ikke PETA som driver med dette, men Dyrenes frigjøringsfront).

Lenke til kommentar
Javel? Hvem vil ha en skjerm som risikerer at PETA kommer stormende inn på kontoret og hiver rød maling på ? :p

 

Hvis den skjermen kan lokke Peta folk hit, så er det ei god investering. Så skal jeg hive litt rundt på dem istedenfor at dem hiver maling på folk. :thumbup:

Var vist Dyrenes frigjøringsfront.

Er samme ulla hele gjengen foresten. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Javel? Hvem vil ha en skjerm som risikerer at PETA kommer stormende inn på kontoret og hiver rød maling på ? :p

Ang. det så lurer jeg på hvorfor de bare hiver maling på gamle damer med pels og aldri motorsykkelgjenger i skinnklær.

 

Bortsett fra at pelsindustrien er ond og kynisk og skinnindustrien stort sett ikke er like fæl, er det vel ærlig talt ganske selvinnlysende? :wee:

 

Denne skjermen lanserte jo Asus for lenge siden?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Hehe, de har jo ikke akkurat pelskledd den heller, da. Er snakk om et tynt lag med skinn nederst, ikke fluffy leopardpels rundt hele greia. Men det hadde jo egentlig vært kult, når jeg tenker meg om! :p

Lenke til kommentar
Gi meg en god grunn for å ha skinn på skjermen, foruten om at noen kan påstå at det er pent å se på.

Skinn gir i alle fall ikke ubehagelige refleksjoner, i motsetning til høyglansa pianolakk og annet dill noen produsenter presterer å ramme inn skjermene sine med. Sistnevnte gjelder spesielt produsenter av TV-er, skamme seg...

Lenke til kommentar
Gi meg en god grunn for å ha skinn på skjermen, foruten om at noen kan påstå at det er pent å se på.

Skinn gir i alle fall ikke ubehagelige refleksjoner, i motsetning til høyglansa pianolakk og annet dill noen produsenter presterer å ramme inn skjermene sine med. Sistnevnte gjelder spesielt produsenter av TV-er, skamme seg...

Synd og sant. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...