Gå til innhold

Trøbbel hos Flagship Studios


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overskriften "Hellgate: London-utvikler legges ned" blir litt overdramatisk, når dette bare er spekulasjoner og ikke offisielt.

 

"Nothing official has been stated about what is going on, everything you see or hear is speculation and rumors." - Taylor Balbi, Community Manager Flagship Studios

Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt at Hellgate er et spill som sliter. Jeg har spilt det meste, men regner meg ikke som spill ekspert. Med det sagt; jeg kjøpte Hellgate forrige uke og har prøvd forgjeves å like det. Problemet er at spillet føles feil. En kan lure på hva de har tenkt mens de laget og testet det. Hadde hele spillet vært lagd for 3.person noe ala Diablo så kunne jeg skjønt meg på mange av valgene, men det fungerer bare ikke i 1.person.

 

Meny interfacen er som å navigere en gammel windows explorer. Det føles ikke intuitivt og det er alt for mange museklikk involvert for å se på de forskjellige statistikkene.

 

HUDen opplevde jeg som ekstremt plagsom. Det var ingen sted å skru av navnene som flyter over hodet på folk og så fort man sikter på noe spretter det opp en lengdemåler og en svær infotavle i toppen av skjermen. I tillegg er det diablo aktige hotkeys som dekker hele nedersiden av skjermen og som man heller ikke kan skjule.

 

Jeg blir bare sint av å ha alt det dritet i veien for alt som skjer. Hele greia skulle vært lagd på ny. Det er ikke nødvendig å vise helse og energi annet enn når en tar skade og bruker den. Ikke nødvendig å vise hotkeys annet enn når de blir brukt. Ikke nødvendig med navn på alt som er, jeg driter i hva ting heter. Spillopplevelsen er rett og slett en eneste stor informasjonsbombe. Og det får meg til å tenke på tutorialen som spammer deg som om det var dommedag og dialogen som ingen ende tar. Og sist men ikke minst så mangler det collision detection så allierte raser inne og ut av hodet ditt når du spiller i førsteperson.

 

Å fly rundt og prate med folk for quest hele tiden virker også teit når det spillet gjør best er sanseløs slakting og det er det en bare vil fortsette med istedet for å fly beina av seg for å finne ting for folk. Jeg har ikke problem med oppdragsparametere, men da kunne det vært i Diablo stil med "drep den bossen" og "ta den kista til bossen". Ikke fedex og drep x antall folk oppdrag - det var et onde fra mmo sjangeren som dette spillet hadde fungert bedre uten.

Endret av Aran
Lenke til kommentar

Synd det :( Likte hellgate litt, var gøy å bare skyte ned diverse monstre som marksman.

 

Men jeg er enig i at hellgate london føltes uferdig, interfacen var noe jeg plages med extremt vær gang jeg logget på.

 

Spillet hadde tho masse kule armors,våpen og diverse bare synd at resten var møkk.

 

Jaja, jeg håper at hellgate spillet overlever på en slags måte ihvertfall. Singleplayer fins enda men det føles extremt tomt når du spiller.

Lenke til kommentar

Har også som så mange andre kjøpt Hellgate: London fordi det var Diablo folka som lagte den. Gikk på en fin smell. Har virkelig PRØVD å like det. Finne noen lyspunkter, men nei, spillet er og forblir møkk.

 

Ha det bra Flagshit studios, håper noen av dem finner tilbake til Blizzard ellers får de prøve igjen et annet sted.

Endret av ~~Undertaker~~
Lenke til kommentar
Har også som så mange andre kjøpt Hellgate: London fordi det var Diablo folka som lagte den. Gikk på en fin smell. Har virkelig PRØVD å like det. Finne noen lyspunkter, men nei, spillet er og forblir møkk.

 

Ha det bra Flagshit studios, håper noen av dem finner tilbake til Blizzard ellers får de prøve igjen et annet sted.

 

Haha .. Test Mythos du, før du går rundt og kaller hardtarbeidende utviklere for 'shit'. Klovn.

Lenke til kommentar

Hellgate: London var litt skuffende desverre. Selv om konseptet hadde et kjempepotensiale og en oppfølger mest sannsynligvis ville kunne få gjort ting riktig. Riktignok er det mange artig ting og mange ting som har blitt gjort riktig. Desverre blir disse tingene mindre ting og blir overskygget av de færre, men større tingene som er gjort feil.

 

Aran, vet ikke hva slags Hellgate: London du har spilt, men hos meg er den 3. person og ikke 1. person.

Lenke til kommentar
Jeg synes det virker som om Diablo 2 var mer av et "tilfeldig lykketreff", for denne gjengen... og da muligens fordi de allerede hadde en historie, verden osv. å bygge på. Det ser jo ikke ut som om de kan lage spill med innhold.

 

 

Detter er vel feil ? Folka som laget HL dro FØR Diablo2 ble laget , de laget bare Diablo1 som er et 10 ganger bedre spill enn D2 .

Lenke til kommentar

hehe, må være meg mot resten her, for jeg liker spillet jævli godt. synes det er digg med ett sånn spill man kan hoppe fort ut og inni.

er jo bittelitt diablo1 feeling i dette

 

 

 

BTW:

spiller du hellgate eller dekar `?

skin-e bee her hehe

Endret av junkish
Lenke til kommentar
hehe, må være meg mot resten her, for jeg liker spillet jævli godt. synes det er digg med ett sånn spill man kan hoppe fort ut og inni.

er jo bittelitt diablo1 feeling i dette

 

 

 

BTW:

spiller du hellgate eller dekar `?

skin-e bee her hehe

 

Halla! Hehe, lenge sida .. Kjente igjen tattisen din. Ja, jeg spilte det litt før, men må si meg enig med mange her at det spillet har potensiale, men det er noe som gjør at det bare ikke funker..

 

Jeg spiller Mythos da, fikk beta account for noen dager siden og _det_ er et sinnsykt spill!

Endret av dekar24k
Lenke til kommentar

Siste offisielle uttalelse fra Flagship/Ping0:

 

Flagship Studios Still in Operations

 

 

 

San Francisco, CA (July 14, 2008) -- Flagship Studios has announced today that despite rumors to the contrary, the company is still operating.

 

“It is with deep regret that I must announce that Flagship Studios has laid off most employees. However, the core management and founding team members are still at Flagship.” said Bill Roper, CEO of Flagship Studios. “The past five years have been an incredible experience for us, but unfortunately, we couldn’t sustain the size of the company any longer.”

 

Flagship Studios owns the rights to all its technology and IP, including Hellgate: London and Mythos. Due to the current situation, Flagship will not be taking any new subscribers for Hellgate: London, and all current subscriptions will not be billed.

 

Flagship wishes to extend their heartfelt thanks to those that have supported the company and games over the past five years.

 

http://forums.hellgatelondon.com/showthread.php?t=107367

Lenke til kommentar
Aran, vet ikke hva slags Hellgate: London du har spilt, men hos meg er den 3. person og ikke 1. person.

Det kan spilles både i 1. eller 3. person. Det sier seg selv at hvis du velger en melee-klasse bør du spille det i 3. person, som Diablo. Spiller du derimot marksman og er nødt til å sikte funker det bedre i førsteperson.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...