Gå til innhold

Slik spiller du på Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konge! Får kanskje min i løpet av uken.

 

HTC & iphone.. Knall ;)

 

Edit: Noen kommer vel til å si "hvofor htc og iphone" En for priv og en til jobb! og for å terge på homse fanboysa der ute! "jeg har iphone/htc" "LOOL amagad lizm din jævla fanboy htc/iphone er bedre!"

 

 

BUUURN! alle som sier ordet "bedre/best"

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Ikke glemm "sånn bruker du iphone som mp3 spiller, sånn tar du bilder med iphone, sånn tar du IKKE bilder med iphone, sånn blar du i bildene dine i iphone" og ikke minst "hvordan ringe med iphone".

 

Er jo mange dager med bra artikkelstoff dette, skjønner godt hvorfor de kaster seg på bølgen, kvalitets journalisme på høyt plan.

Lenke til kommentar

Jaja, jeg hadde faktisk tenkt til å kjøpe en iPhone 3G 16GB idag, men da de to siste telefonene solgte akkurat i det jeg kom til køen i butikken, ble det heller en HTC Touch Diamond på meg. Og nå sitter jeg og leker meg med å gjøre noen registry tweaks slik at den får litt bedre ytelse i grensesnittet.

 

Har også en N95 8GB også som jeg er storfornøyd med og har utstyrt med masser av morsomme og hendige programmer, men jeg hadde nå lyst på en ny telefon idag, så da ble det en HTC når iPhone var utsolgt. Kanskje jeg kjøper en iPhone senere når den er litt mindre etterspurt og tilgjengeligheten på markedet ikke er like lav, men da blir det nok å bryte binding og benytte annet abonnement, noe jeg kanskje ikke hadde gjort hadde jeg vært tidlig nok ute for en liten eple-telefon idag.

Endret av Decurio
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...