Gå til innhold

Blogg: Skal spille PS3 i 168 timer (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh? Er dette så stort da? Er jo ikke noe problem når tre personer spiller i strekk - har selv spilt i 24 timer alene, korte pauser med do og mat (som spistes foran TV-en) - hvorfor de lager så mye styr av dette skjønner jeg ikke.

 

Nesten så jeg får lyst å få med to kamerater å sette oss ned i tre uker!

Lenke til kommentar

Så, kort og godt er ikke dette mere enn en uke LAN? Eh... ser ikke helt det store. Jeg og vennegjengen har da vitterlig sittet to uker i strekk og spilt Diablo II/Counter-Strike/Unreal Tournament/Star Craft/Quake 3: Arena. Da er det her snakk om å sitte å spille hele døgnet, bortsett fra den tiden man bruker på å lage seg mat, sove og dusje.

Endret av -Mr.T-
Lenke til kommentar
Så, kort og godt så er ikke dette mere enn en uke LAN? Eh... ser ikke helt det store. Jeg og vennegjengen har da vitterlig sittet to uker i strekk og spilt Diablo II/Counter-Strike/Unreal Tournament/Star Craft/Quake 3: Arena. Da er det her snakk om å sitte å spille hele døgnet, bortsett fra den tiden man bruker på å lage seg mat, sove og dusje.

 

Akkurat det jeg mener også. Har selv LAN-et i 2 uker i strekk, var ikke hjemme en eneste dag - 5 minutter å gå til butikken, 10 til bensinstasjoner om natta - sov max 2-4 timer hver gang.

Lenke til kommentar

Lol, hva er dette fornoe fjortiss opplegg da?

 

Har tilbrakt mye tid foran pc og konsoller selv, 1 uker nothing. At consollen ikke skal være av... høres ut som en ukes mini lan til meg det da...

 

Virkelig dette må de få mye publisitet i rundt... er jo ingen som har gjort noe slikt før dem...

Lenke til kommentar

Får de så mye oppmerksomhet bare for det? 24/3 = 8 timer på hver person hver økt. Det er en god fridag med spilling. (Selv om det er litt kjedelig å sitte der alene mens de andre sover hele tia) Skulle heller prøvd å holde konsentrasjonen etter 4+ døgn med ren spilling, det hadde vært nice ;) Rekorden min er bare 3 døgn :(

Endret av Arxo
Lenke til kommentar

Noe sånt hadde ikke jeg klart, 2-3 dager går min maks grense.

Men det verste er at jeg klarer ikke mer enn en natt i strekk før jeg absolutt må sove, merker det allerede ved 3 tiden at det begynner å bli hardt faktisk, vanskelig å tenke strategi for eksempel.

Og i bilspill går rundetidene opp istedet for ned og overstyrings kontroll kan bli litt verre.

 

Men en hel uke? Huff, jaja, hver sin smak.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...