Gå til innhold

Truecrypt 6.0 ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+2134
En av de største nyhetene i versjon 5.0, nemlig muligheten til å kryptere systempartisjonen, er blitt fjernet i versjon 6.0. Årsaken til dette skal være at det krever for mye minne. Dette skal imidlertid være mulig med Truecrypt Rescue Disk.

 

Dette er jo fullstendig feil. Det er ikke lengre mulig å dekryptere systempartisjonen fra selve bootloaderen, man må enten starte opp systemet eller benytte rescue cd-en.

 

Jfr. versjonshistorikken:

 

Encrypted system partitions/drives can no longer be permanently decrypted using the TrueCrypt Boot Loader (however, it is still possible using the TrueCrypt Rescue Disk). (Windows Vista/XP/2008/2003)
Lenke til kommentar
En av de største nyhetene i versjon 5.0, nemlig muligheten til å kryptere systempartisjonen, er blitt fjernet i versjon 6.0. Årsaken til dette skal være at det krever for mye minne. Dette skal imidlertid være mulig med Truecrypt Rescue Disk.

 

Dette er feil, ref. beskrivelsen hos True Crypt selv:

 

Removed features:
  • Encrypted system partitions/drives can no longer be permanently decrypted using the TrueCrypt Boot Loader (however, it is still possible using the TrueCrypt Rescue Disk). (Windows Vista/XP/2008/2003)
     
    Note: This was done in order to reduce the memory requirements for the TrueCrypt Boot Loader, which was necessary to enable the implementation of support for hidden operating systems.

Lenke til kommentar
En av de største nyhetene i versjon 5.0, nemlig muligheten til å kryptere systempartisjonen, er blitt fjernet i versjon 6.0. Årsaken til dette skal være at det krever for mye minne. Dette skal imidlertid være mulig med Truecrypt Rescue Disk.

 

Dette er jo fullstendig feil. Det er ikke lengre mulig å dekryptere systempartisjonen fra selve bootloaderen, man må enten starte opp systemet eller benytte rescue cd-en.

Skulle akkurat til å kommentere det samme.

 

Blir å laste ned når jeg kommer hjem. :)

Lenke til kommentar

Truecrypt er kjekt, men eg sliter med store volum på tvers av system (Mac OS X, Vista, etc.)

Med NTFS-partisjonar i krypteringsfila får eg bare lesetilgang frå Macen.

Med Mac-partisjon i krypteirngsfila får eg ikkje lest frå Vista.

 

Er det nokon her som har tips til korleis eg kan få kryptert min bærbare harddisk så den kan brukast på tvers av system?

Lenke til kommentar

Eg har lenge tenkt på å begynne å bruke TrueCrypt for å kryptere heile harddisken på den berbare PC-en min ettersom eg har ein del jobbrelaterte data innpå der. Så i går fekk eg endeleg somla meg til å laste ned versjon 6.0 og prøve ut dette.

 

Så langt fungerar det bra med tanke på ytelse, eg kan ikkje seie eg merkar at maskina går noko tregare enn ho har gjort. Men eg merkar at minneforbruket har gått opp ein god del, og eg har i løpet av dagen fått to åtvaringar frå Windows Vista om at eg må lukke ned program for å frigjere minne. Dette har eg aldri fått før, uansett kor mange program eg har hatt oppe samstundes. Og det var færre program eg hadde oppe no enn det eg har til vanleg då eg fekk den siste åtvaringa for litt sidan.

 

Er det fleire her som har opplevd same problemet?

Lenke til kommentar
Eg har lenge tenkt på å begynne å bruke TrueCrypt for å kryptere heile harddisken på den berbare PC-en min ettersom eg har ein del jobbrelaterte data innpå der. Så i går fekk eg endeleg somla meg til å laste ned versjon 6.0 og prøve ut dette.

 

Så langt fungerar det bra med tanke på ytelse, eg kan ikkje seie eg merkar at maskina går noko tregare enn ho har gjort. Men eg merkar at minneforbruket har gått opp ein god del, og eg har i løpet av dagen fått to åtvaringar frå Windows Vista om at eg må lukke ned program for å frigjere minne. Dette har eg aldri fått før, uansett kor mange program eg har hatt oppe samstundes. Og det var færre program eg hadde oppe no enn det eg har til vanleg då eg fekk den siste åtvaringa for litt sidan.

 

Er det fleire her som har opplevd same problemet?

 

Det kommer av at Truecrypt som standard deaktiverer swapfilen i Windows under installasjonen. Reaktiverer du den så vil det problemet forsvinne.

Lenke til kommentar

Aha! Tusen takk for tipset! :) Når eg tenkjer etter så stod det noko om swap-fila då eg sette i gong krypteringsprosessen, men eg tenkte ikkje over det akkurat der og då.

 

Kva er eigentleg grunnen til at eit såpass drastisk grep vert gjort som standard? Har det noko med krypteringa å gjere?

 

Redigert: Ah, OK. Der fann eg visst svaret sjølv:

 

Paging File

 

Note: The issue described below does not affect you, if the system partition or system drive is encrypted (for more information, see the chapter System Encryption) and if all paging files are located on one or more of the partitions within the key scope of system encryption (which they typically are, by default), for example, on the partition where Windows is installed.

 

Also called ‘swap file’; Windows uses this file (usually stored on a hard disk) to hold parts of programs and data files that do not fit in memory. This means that sensitive data, which you believe are only stored in RAM, can actually be written unencrypted to a hard disk by Windows without you knowing.

 

TrueCrypt always attempts to lock the memory areas in which cached passwords, encryption keys, and other sensitive data are stored, in order to prevent such data from being leaked to paging files. However, note that Windows may reject or fail to lock memory for various (documented and undocumented) reasons. Furthermore, TrueCrypt cannot prevent the contents of sensitive files that are opened in RAM from being saved unencrypted to a paging file (note that when you open a file stored on a TrueCrypt volume, for example, in a text editor, then the content of the file is stored unencrypted in RAM).

 

Therefore, we strongly recommend that Windows XP/Vista users disable the paging file feature, at least for each session during which they work with sensitive data and during which they mount TrueCrypt volumes.

Vel vel, eg får ta sjansen på at det ikkje er sensitive data eg ber rundt på at dette er noko reelt problem... :p

 

Redigert (enno ein gong...): Eller, vent no litt... Her har eg visst ikkje lese godt nok det eg sjølv har sitert:

 

Note: The issue described below does not affect you, if the system partition or system drive is encrypted (for more information, see the chapter System Encryption) and if all paging files are located on one or more of the partitions within the key scope of system encryption (which they typically are, by default), for example, on the partition where Windows is installed.

 

Ergo så skulle ikkje dette vere naudsynleg likevel, men det vert framleis gjort som standard...? Hmm... :hmm:

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Deaktivering av vekslefila trengs normalt ikkje.

Den her fila ligg på harddisken din (C:) som du har kryptert, ja?

 

Sjølv har eg ikkje kryptert C-disk og har likevel ikkje deaktivert vekslefila.

 

Dei krypterte kabinetta eg lagar med Truecrypt legg eg på minnepinnar eller eksterne harddiskar, og det er desse eg plar mista.

 

Så når nokon finn minnepinna mi, så er dei krypterte dataene beskytta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...