Gå til innhold

Internett på Iphone blir billigere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig bra! :)

 

Dette er jo akkurat det folk har bedt om siden prisene ble kunngjort - SmartTalk med Connect tilleggstjeneste, også kan man ha både Venner og SMSmania og andre ting på abonnementet hvis man vil.

Joda, relativt stiv pris på telefonen, men ikke mer enn hva man bør forvente av en telefon av dette kaliberet. Vil man ha en billig telefon bør man bare gå for en Nokia 6300 eller Sony Ericsson W660i eller noe - de som foventer å få en iPhone like billig som disse mangler grunnleggende kontakt med virkeligheten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hva forventer du å få, og hvor kan du få et abonnement med fri bruk av datatrafikk billigere?

 

Ikke alle trenger fri datatrafikk. Ikke alle trenger datatrafikk "at all" da de bare bruker wi-fi, og da er samtlige av netcom ab. dyre. Fortsatt er dette alt for dyrt for meg.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Ikke alle trenger fri datatrafikk. Ikke alle trenger datatrafikk at all da de bare bruker wi-fi, og da er samtlige av netcom ab. dyre. Fortsatt er dette alt for dyrt for meg.

Som om jeg skulle sagt det selv. Omtrent samtlige steder jeg befinner meg med telefonen er det WiFi jeg kan benytte - det ser jeg allerede i dag med min Nokia med wi-fi. Gi meg et abonnement som er billigere, men med volumtakstert datatrafikk! Da skal jeg vurdere på nytt.

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Utrolig bra! :)

 

Dette er jo akkurat det folk har bedt om siden prisene ble kunngjort - SmartTalk med Connect tilleggstjeneste, også kan man ha både Venner og SMSmania og andre ting på abonnementet hvis man vil.

 

Enig der. Som jeg har skrveet før i en tråd så har netcom utkonkuurert seg selv med de tidligere abonnementene pga smalltalk og tilleggstjenester, og at de nå lanserer et abonnement med smalltalk-priser og fri databruk er veldig bra. Har selv smalltalk som jeg synes er veldig kjekt, billig og greit.

 

 

Det er så endeløst idiotisk å slippe et abonnement for ÉN telefon!!

 

Både enig og uenig. Selv om jeg ikke har lyst på iphone selv og synes det er for mye opstyr for en teknisk svak telefon, så er det en ting som er veldig klart med iphone: den kommer til å gjøre at veldig mange flere begynner å bruke mail, surfing etc på mobilen. Ingen eksisterende abonnementer er egentlig beregnet for det, og vanlige brukere (ikke de som klarer å mekke sammen pakker selv med tilleggstjenester etc) vil nok heller betale litt ekstra for at de bare kan ta i bruk telefonen uten å bry seg om datapriser etc.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...