Gå til innhold

Bioware terger oss (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Vel, det kommer jo fra Bioware, så jeg er selvfølgelig veldig spent. De kan jo utvikle helt utrolig gode spill, så at det er mange som synes dette er spennende, er det jo ingen tvil om.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Nok et D&D-spill?

Ingenting i veien med D&D, men det ble tross alt laget for å kunne spilles med penn, papir og terninger. Når skal f.eks. Bioware lage et litt mer realistisk rollespillsystem egnet for dataspill med samme dybde som D&D-systemet?

Jeg venter i spenning på at noen skal få det til.

 

Dragon Age har jeg uansett store forhåpninger til. Bioware vet hva de holder på med :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Nok et D&D-spill?

 

....

 

Dragon Age har jeg uansett store forhåpninger til. Bioware vet hva de holder på med :)

Såvidt jeg har skjønt kommer det ikke til å være basert på D&D.

 

Fra wikipedia:

Dragon Age is not based on a pre-existing franchise; the game mechanics and setting are being developed by BioWare specifically for the game.
Lenke til kommentar
Nok et D&D-spill?

 

....

 

Dragon Age har jeg uansett store forhåpninger til. Bioware vet hva de holder på med :)

Såvidt jeg har skjønt kommer det ikke til å være basert på D&D.

 

Fra wikipedia:

Dragon Age is not based on a pre-existing franchise; the game mechanics and setting are being developed by BioWare specifically for the game.

 

Bioware har også gitt signaler på at D&D ble for restriktivt i forhold til utvikling. Siden de utvikler sitt eget system fra grunnen av støter de ikke på problemer man vil ha ved å gjøre om et table-top til crpg. ;)

 

 

Hahah, nei noe MMO blir det garantert ikke, det er et single player spill, flaks om det noenlunde grei multiplayer, men hovedfokuset er som sagt historien og single player opplevelsen.

 

Er det ikke meningen å frigi verktøy for modding slik som NWN er kjent for? Jeg mener å ha lest info om dette på forumet til Bioware.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...