Gå til innhold

Kulturo: Topplista: Kvinnelige vokalister


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke klage for mye, siden det tross alt er agurktid, men dette er jo bare subjektivt hastverksarbeid. Kanskje det kan få enkelte personer som ikke har hørt om disse til å få utvidet smaken sin litt, men da burde dere heller laget en anbefalingsartikkel enn en rankingliste.

Lenke til kommentar
mad_arab: Har du lest de andre artiklene i samme serie? Den diskusjonen der taes jo ukentlig på kulturo nå, og folk begynner sannsynligvis å gå lei.

 

Er sjelden på Kulturo, men hvis den diskusjonen går ofte, så kan det jo tyde på at poenget mitt hadde noe for seg. Som sagt, anbefalingsartikler er flott, men rankinglister synes jeg får litt russeavis preg uansett om man unnskylder seg med årstid eller liknende.

Lenke til kommentar
Det er intet nytt at jenter jevnt over er flinkere vokalister enn gutta.
Hva faen er det dere har røyka?

Dette burde tas bort fra artikkelen, ikke er det riktig, og at en slik subjektiv mening skal gnukkes opp som om det er fakta gjør ikke akkurat underverker for hvor seriøst jeg tok artikkelen. Menmen, dette er et diskusjonsforum, og om det skal diskuteres har vi hvertfall et veldig godt utgangspunkt.

 

Jeg kan vel si at jeg savner Janis Joplin, Grace Slick, Stevie Nicks, Etta James og Ella Fitzgerald.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Kan fint legge til en 20 stk som jeg synes burde vært med, men når artikkelen er laget som en rangering, subjektiv sådan, så skaper det lite grunnlag for debatt. Hvis de derimot hadde laget en anbefalingsartikkel med oppfordring til at folk skulle komme med egne forslag, så hadde nok kommentarfeltet sett annerledes (og bedre) ut.

Lenke til kommentar
Det er intet nytt at jenter jevnt over er flinkere vokalister enn gutta.
Hva faen er det dere har røyka?

Først tenkte jeg de bare var gentlemen, men så fant jeg ut at halvparten av de som hadde skrevet artiklen var jenter, så det er vel likefullt feminister som gentlemen :D

 

Og Tarja Turunen? ME GOD!

Lenke til kommentar
Hvor er Diamanda Galas?

Hvor er Björk?

 

Og hva gjør Tarja og Whitney Houston der? Greit nok, de har sine øyeblikk, og teknisk så er de knalldyktige, men teknikk er da vitterlig meg ikke alt.

 

 

Hvor er björk..Er du seriøs????

Det vesenet der har ikke noe stemme i det hele tatt...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...