Gå til innhold

Abonnere på Office?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jippi. 360kr pr år... Og samme pakken koster rundt 1200 hvis du kjøper den... Og da har man den til evig tid..

Synd at MS skal melke kundene sine så utrolig hardt. Lurer på om de hadde tjent mer hvis produktene dems var så billige at det ikke var verdt å ta seg bryet med kopiering...

f.eks 500kr for operativsystem, 200 for office. Det hadde gjort lommeboka mi gla ihvertfall. Da kunne jge byttet ut Vista Business med Ultimate. (har lyst på MediaCenter-tillegget på Home og Ultra)

Lenke til kommentar
jippi. 360kr pr år... Og samme pakken koster rundt 1200 hvis du kjøper den... Og da har man den til evig tid..

Det er sant, men det spørs om man vil bruke samme versjon av Office til evig tid. En abonnementsløsning hadde passet meg ganske bra.

 

Ingenting i veien med Office 2000...

Det har nok dukket opp en del nye funksjoner, men basisen er vel stort sett den samme. Selv foretrekker jeg den pakken fremfor OO.org

Lenke til kommentar

360 kroner mer per år enn den største konkurrenten. Eller sagt på en annen måte: Uendelig mye dyrere.

 

Men, men. Pris er ikke alt. MSOffice og OpenOffice har temmelig lik funksjonalitet og da tar jeg den enkleste og billigste.

 

Hvor ofte må MSOffice-abbonentene betale? Hver dag, uke, måned år?

Hvor store ekstrakostnader vil de påføres hvis de bruker f.eks:

- Modem med 56 kbps hastighet og 20 øre/minutt?

- 3G med 10 kr/MB?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...