Gå til innhold

Anmeldelse: Pro Cycling Manager: Tour de France 2008 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det er faktisk trygt å skaffe årets utgave?

 

 

Skaffet 2007 utgaven, og koste meg faktisk overraskende mye med spillet (hadde ikke så alt for store forventninger).

 

 

Men så..

 

Det klikket jo HELE tiden? Kræsj.. på kræsj.. og litt mer kræsj?

Gav opp hele spillet etter noen dager.

 

 

 

Så årets utgave fungerer faktisk?

Lenke til kommentar

Skulle vært mer presisert.

 

Favorittene legger seg som regel alltid langt fremme for å minimere sjansen for velt, i hvert fall i vanskelige partier og mot slutten av løp.

 

De har som regel én eller to hjelperyttere med seg som "beskyttelse", mens resten suser rundt lengre bak i feltet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skulle vært mer presisert.

 

Favorittene legger seg som regel alltid langt fremme for å minimere sjansen for velt, i hvert fall i vanskelige partier og mot slutten av løp.

 

De har som regel én eller to hjelperyttere med seg som "beskyttelse", mens resten suser rundt lengre bak i feltet.

 

De har som regel mer enn to hjelperyttere med seg. Disse blokkerer vind, passer på brudd, styrer tempoet, henter vannflasker osv.

 

Er det mulig å dope syklistene også? Siden det er så stor del av dagens sykkelsport vil jeg vel tro at det er aktuelt.

 

Doping er sannsynligvis en mye større del av friidrett, svømming og kanskje også ski- og skøytesporten. I sykling blir alle som doper seg tatt. Det er mer enn vi kan si om alle andre idretter.

Lenke til kommentar

Ikke for å kverrulere men hvordan vet man at alle som bruker doping blir tatt?

Nå skulle jeg vel kanskje ikke tatt deg så bokstavlig men likevel.

 

 

Uansett, jeg likte 2007 versjonen, kommer nok ikke til å kjøpe dette spillet selv, men om en kompis har det blir det nok hyppige besøk.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det var ganske litt flåsete sagt av meg, men faktum er at ingen testes oftere enn syklister. Alle blir testet flere ganger i løpet av et år. Det er selvsagt en mulighet for at det finnes dop der ute som er vanskelig å oppdage, men logikken (min) sier at de stoffene som er vanskelig å oppdage er de som gir minst effekt. I hvert fall med dagens teknologi. Alle endringer i det fysiologiske hos rytterne som kan gi fortrinn, blir stort sett målt.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte download versjonen av spillet for litt siden, men har nesten ikke fått prøvd det pga. dårlig tid, men etter helgen skal jeg sette meg ned og starte en karriere som jeg skal nyte i sommer, mens jeg følger med på Touren på TV, førsteintrykket er i allefall bra. Hvilket lag spilte du med mcgroven?

Lenke til kommentar
Jeg testet flere lag, men holdt meg skammelig nok mest til Astana.

 

Med såpass mange lag er det i hvert fall noe for en hver smak her. Enten du vil bygge deg opp eller få øyeblikkelig suksess.

 

Eg heier på Team High Road, eller Team Columbia som dei hetter no, har du testet dei? og va suklistene gode til å gøre det bra i dei store rittene, foreksempel: Rogers, Cavendish, Kirchen?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...