Gå til innhold

Firefox oppdateres igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stemmer det. Men den tester også hvor godt nettleseren klarer å tolke dårlig skrevet kode. Acid2 gjorde i hvertfall det.

 

Egentlig hadde det vært rimelig brutalt men sikkert effektivt om de med vilje ikke skjønte bæret av dårlig skrevet kode, slik at folk fikk ett ekstra insentiv (?) til å skrive bedre :p

Lenke til kommentar

Kan vel si det slik at det er jo nesten ingen nyhet når firefox kommer med en ny utgave: alpha 1, 2, 3.., beta.. føler det kommer ein i uka.

 

Blir nesten for god dekning av firefox for tiden.

 

Selv bruker jeg firefox daglig, men trener ikke vite hver gang det kommer en ny alpha og betaversjon da. Bare mit synspunkt,

 

På den andre siden så er det jo greit når det kommer informasjon om at en ny versjon er ferdig... så den nyheten i dag, var jo grei nok, men føler det har vært ekstremt mye firefox nyheter den siste tiden så måtte bare få ut litt fustrasjon.

Lenke til kommentar

Godt poeng, men akkurat at firefox går fra 2.0.0.14 til 2.0.0.15 er jo også en veldig liten update. om du endrer første bokstav og/eller nr to altså som nå fra 2.0 til eks. 3.0 eller 3.1-3.2 så er det jo mer interessant, men er ikke serlig interessant med info om alpha versjon av kommende 3.1..., men når versjonen kommer så kan de jo fortelle om nyvinningene.(altså når den endelige versjonen kommer ikke RC1-2-3...)

Lenke til kommentar

Bruker Opera9.5 - Den er for bleeding edge for min del. Er en stygg bugg i den som får opera til å stikke av med 98% cpu og må restartes.

FF3 bruker jeg ikke da kollegaen min rapporterte om noe feil.

 

Men HW sin artikkel fremstår nesten som at det å kjøre FF2 er gammeldags allerede. Det virker for meg rimelig rart.

 

Men hvorfor en artikkel om at FF2 får en patch? Vi som har FF vet jo det med en gang vi starter FF. Agurktid ... eller salat...

Lenke til kommentar

Det samme lurte jeg på også.

 

Det jeg vil si om firefox er at de er trege, for min del så er minefield, altså prealpha mer en god nok, den krasjer aldri, den er en racer på oppdatering, og alt funker. DEssuten er den mye raskere enn firefox 3.0, i hvert fall på min pc. Så hvorfor ikke bare slippe minefield rett ut som en firefox beta. For den er faktisk jævlig bra.

 

Den gir forøvrig 80 poeng i acid3.

Lenke til kommentar

Sånne Firefox versjoner er sluppet så utviklerne har noe å jobbe på. De er på ingen måte ment for allmenheten, så selv om noen ting kan være stabile er det en hel del som ikke er ferdig. Du må også huske at de aller fleste endringer fra versjon til versjon er under panseret, altså ting de fleste ikke merker direkte.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...