Gå til innhold

FIFA 09 annonsert (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvert eneste år har de annonsert at det kommer til å bli et nytt og spennende fifa- spill. Håper de greier det nå. Fifa 08 var litt over greit, spesielt på PS3. Euro 2008 var hakket bedre. La oss håpe de bygger vidre på det.

 

Jeg kommer vel til å kjøpe det uansett. :p Har ikke gått glipp av et eneste spill, siden jeg startet med Fifa 2003.

Lenke til kommentar

Like ultrarealistisk som i FIFA 2008? Nå hadde jeg riktignok spillet på Wii, så jeg vet lite om hvordan det tydeligvis egentlig skulle være, men likefullt håper jeg de klarer å gjøre ting bedre enn som så.

 

Syns de gjør mye bra med NHL-serien, og der får de faktisk til mer og mer realistiske detaljer år etter år, mens FIFA-serien virker å tape grunnleggende detaljer som oppførsel og variasjon bare fordi de vil ha litt finere grafikk og litt stiligere overstegsfinter man kan bruke til å løpe rett inn i motstanderne med.

Lenke til kommentar

Ser rimelig realistisk ut ja. ;)

Håper de fortsetter å jobbe ut fra Fifa08, og retter opp noen av feilene der. Det som har vært litt tragisk med Fifa, er at de fortsetter heller med å tilføye nye ting, istedet for å rette opp noen av problemene som allerede er der. Håper også de legger til rette slik at man kan påvirke taktikken til laget og. Akkurat nå er det bare valget mellom 4-4-2 eller 4-3-3 som faktisk betyr noe. Håper også de tilføyer noen ting til Manager Mode. Blir fort kjedelig etter et par sesonger.

Lenke til kommentar

Jeg spilte fifa fra fifa 98 til fifa 07, med unntak av 2001, og jeg må ærlig si at etter 2000 så har det gått rett i dass. Fikk en oppsving med 06, 07 var bare horribelt etter min mening, og når 08 kom fant jeg ut at jeg hadde brukt nok penger på dårlige spill fra ea(fifa 2002-07). Men dette ser ut som de kanskje skal legge ned litt arbeid i. Kanskje de kan nå opp på nivå med 99 og 2000(tenker da selvfølgelig i forhold til når det ble laget). iallefall komme over et 07 nivå burde være relativt enkelt, selv for ea.

Lenke til kommentar
Du burde prøve EURO 08 spillet, hvis du synes Fifa er dårlig. Det er enormt mye bedre vil jeg si. :)

 

Spilte euro 2004, og world cup 2002, og de to spillene har skremt meg vekk fra sånne "cup" spill. Synd egentlig, siden 98 var jo kanon bra. Har sett litt på euro 2008, men minnene sitter desverre i, og det skremmer meg vekk fra det :p

Lenke til kommentar
Du burde prøve EURO 08 spillet, hvis du synes Fifa er dårlig. Det er enormt mye bedre vil jeg si. :)

 

Spilte euro 2004, og world cup 2002, og de to spillene har skremt meg vekk fra sånne "cup" spill. Synd egentlig, siden 98 var jo kanon bra. Har sett litt på euro 2008, men minnene sitter desverre i, og det skremmer meg vekk fra det :p

 

Synd det, for det fikk nemlig en 6 hos spillmagasinet og 8/10 her. Men vent heller til Fifa 09 nå :)

 

Noen som vet om det er mulig å lage seg en egen spiller for så å spille sesonger med han i Be a Pro? (PS3/360)

Lenke til kommentar

Spillmagasinet gir gode karakterer til alt som hypes opp. Er veldig spent på høstens spill. Var fornøyd med PES 08, men har ikke rørt Fifa siden 2004 (som var en katastrofe) og vurderer å gi Fifa en ny sjanse. Men hvis de ikke har klart å rette opp de småtingene som alltid har vært der så blir det nok PES til høsten også. Mer fokus på gameplay, mindre på alt dill rundt, takk!

Lenke til kommentar
Du burde prøve EURO 08 spillet, hvis du synes Fifa er dårlig. Det er enormt mye bedre vil jeg si. :)

 

Spilte euro 2004, og world cup 2002, og de to spillene har skremt meg vekk fra sånne "cup" spill. Synd egentlig, siden 98 var jo kanon bra. Har sett litt på euro 2008, men minnene sitter desverre i, og det skremmer meg vekk fra det :p

 

Må nesten spørre. Har du spilt next-gen eller PS2/PC versjonen av Fifa08? For det er bare next-gen som er verdt kronene..

Lenke til kommentar

PC versionen av Fifa er i alle fall rotete. Ikke direkte pen grafikk, og den ballfysikken som skulle være konge, er helt feil. Om du skyter på keeper, og keeper slenger seg så er 99% av tilfellene at ballen treffer nøyaktig samme plass utenfor streken.

 

Og at Pc versionen er omgjort fra konsoll er det ingen tvil om. Controll og Actionstick er to ord som er veldig mye brukt. Finner ikke helt controllsticken på tastaturet.

 

AI'en er dårlig, og medspillere klarer ikke å snappe opp ballen, eller unngå å gjøre det om jeg vil det eller ikke.

 

Men jeg har spillt over 30 timer med det, og jeg synes det er festlig. Får bare håpe 09 blir bedre.

Lenke til kommentar
Du burde prøve EURO 08 spillet, hvis du synes Fifa er dårlig. Det er enormt mye bedre vil jeg si. :)

 

Spilte euro 2004, og world cup 2002, og de to spillene har skremt meg vekk fra sånne "cup" spill. Synd egentlig, siden 98 var jo kanon bra. Har sett litt på euro 2008, men minnene sitter desverre i, og det skremmer meg vekk fra det :p

 

Må nesten spørre. Har du spilt next-gen eller PS2/PC versjonen av Fifa08? For det er bare next-gen som er verdt kronene..

 

Jeg har prOvd det pA pc og det sugde, ogsiden jeg spiller pA pc var det liksom uaktuelt.

Lenke til kommentar

Jaggu på tide at de gjør noe med PC-utgaven som har vært en mildt sagt elendig rippet utgave av PS3 / Xbox360 utgaven med FIFA08 og Euro2008! :thumbdown:

 

 

Nå får de jo nesten det ut til å høres ut som PC-utgaven skal bli dratt lengre enn noen annen utgave fordi potensiale til en PC er større enn en konsoll?

 

Høres veldig bra ut, men jeg tror det ikke før jeg får se det ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...