Gå til innhold

Ny Bravia-serie fra Sony


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg holder en knapp på en av de største (om ikke den største) i W4000-serien. Bare containeren fra Japan kommer til Norge snart... ;)

kjøpte selv 40" i W4000-serien, og er veldig fornøyd. Det stod mellom denne og en 40" i Samsung sin nye 6-serie. Problemet var at ventetiden til Samsungen var så lang.

 

Tror du blir veldig fornøyd med w4000-serien

Lenke til kommentar
Tror jeg holder en knapp på en av de største (om ikke den største) i W4000-serien. Bare containeren fra Japan kommer til Norge snart... ;)

kjøpte selv 40" i W4000-serien, og er veldig fornøyd. Det stod mellom denne og en 40" i Samsung sin nye 6-serie. Problemet var at ventetiden til Samsungen var så lang.

 

Tror du blir veldig fornøyd med w4000-serien

Elkjøp i Trondheim har hatt den TV'n siden lanseringsdato i Norden. I begynnelsen av mai. Tenker da på 6-serien til Samsung. Personlig er jeg ikke imponert over W4000 serien til Sony, LG-6000 serien er bedre TV for pengene med tanke på Samsung 6-serie eller W4000 serien.

 

Skal du ha en av de beste TV'ene vent å se på 9 generasjon til pioneer den er RÅÅÅÅÅ!!! Har sett en demo model for ca.1mnd siden, prisen skal nok være ganske lav til å være pioneer også :) Mye som skjer på TV fronten framover :) Sony sin S-serie er ikke heller så stygg :p

Endret av Adda
Lenke til kommentar

humm..at du fikk sett den for en måned siden vil si at du jobber i elbransjen, snodig da at du presterer å si at LG har en bedre tv enn Sony når alt av tester har konkludert med at Sony w4000 er en av de beste flatskjermene på markedet. LG og Philips sine tver har alltid slitt med dårlig sortnivå og gjennomskin av baklys...dårlige panel men grei billedbehandling

 

og ja jeg sitter med 52 tommern sjøl av Sony w4000 så kan snakke av erfaring

 

så anbefaler deg å lese testene fra whathifi, trustedreviews, dingz.no, hjemmekino osv osv osv

Lenke til kommentar
humm..at du fikk sett den for en måned siden vil si at du jobber i elbransjen, snodig da at du presterer å si at LG har en bedre tv enn Sony når alt av tester har konkludert med at Sony w4000 er en av de beste flatskjermene på markedet. LG og Philips sine tver har alltid slitt med dårlig sortnivå og gjennomskin av baklys...dårlige panel men grei billedbehandling

 

og ja jeg sitter med 52 tommern sjøl av Sony w4000 så kan snakke av erfaring

 

så anbefaler deg å lese testene fra whathifi, trustedreviews, dingz.no, hjemmekino osv osv osv

LG sin 6000-serie har ganske bra panel forhold til budget modelene 5000-serien og 3000-serien. Og når man tenker på panel, design, brukervennlighet og pris. Så er LG 6000-serie ganske bra TV forhold til W4000.

Sony sin W4000-serie har jo sine fordeler ved at den har innebygget tuner for RiksTV og DVB-C. Ellers har den jo støtte for FullHD i 24p som har sine fordeler for å se på blu-ray filmer. Panelet til Sony forhold til LG600-serie, så synes jeg at LG6000 serie har bedre panel.

 

Veiledene pris på nye 50" og 60" til pioneer kommer vel til å bli rundt W4000-serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...