Gå til innhold

Kulturo: Last ned film på Playstation 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På PS3 skal det blant annet være mulig å overføre filmer til PSP samt kopiere filmer fra Blu-ray over til spillmaskinen.

 

Er ikke blu-ray's litt for store til å ha på en harddisk? Hvis hver film er rundt 20gb kan det jo ikke være så mange filmer det blir plass til.

Lenke til kommentar
På PS3 skal det blant annet være mulig å overføre filmer til PSP samt kopiere filmer fra Blu-ray over til spillmaskinen.

 

Er ikke blu-ray's litt for store til å ha på en harddisk? Hvis hver film er rundt 20gb kan det jo ikke være så mange filmer det blir plass til.

 

Ekstern HDD my friend, ekstern HDD ;)

Lenke til kommentar
Vil man kunne benytte seg av dette med en US psn konto?

 

Ikke umulig. Man kan jo lett skaffe seg en amerikansk konto på Itunes gjennom å skaffe seg en adresse på Jetcarrier. Men jeg har ikke Playstation 3, så jeg vet ikke hvordan det er med psn kontoer...

Lenke til kommentar

Jeg vil anta at en 'falsk' US-konto kan stoppes ved IP-sjekk hvis de er interessert i å stoppe det.

På en måte er det fint å få enda en tilbyder av nedlastbar film, men det skal ikke bli lett for forbrukerene i fremtiden om det er et utall formater og bokser å velge mellom. For å sette det på spissen så kan det hende filmer fra Sony Movies kune kan lastes ned og ses på Sony-bokser som PS3 o.l.

Ting var enklere i 'gamle dager', enten hadde man videospiller eller ikke. Aldri noe tvil om ting funka når man var en tur på videosenteret og leide noe for kvelden.

Lenke til kommentar
Det er hva jeg er mest skuffet over med ps3.... Et eller annet sted må noen vente eller et eller annet er blitt utsatt.

Det samme er det også med andre konsoller.

 

Problemet med Europa er kanskje at det er en del flere språk og land og forholde seg til. Og markedet i Japan og USA er kanskje noe større enn i Europa.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...