Gå til innhold

– Conan er biff og rødvin (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sliter med å holdet intressen oppe, er i en flott guild og alt men har tatt meg i å komme med div unnskyldninger til guilden for ikke og spille, spiller maks 2 timer ca hver tredje dag. Hovedproblemet for min del er at alle karakterene ser ut til å få det samme og gjøre det samme hele tiden, jeg er lvl 40 nå. For håpe jeg blir mer intressert etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Så klart hevder Conan sjefen slikt.

Jeg var tydeligvis litt mer uheldig med biffen min enn andre. Den såg så utrolig god og fristende ut på menyen, men ble servert tørrstekt, senete, lite mør med noen små chipsbåter og litt skilt bearnaise. Rødvinen var vel det beste ved denne retten.

 

Da sier jeg meg mer fornøyd med WoW alá "Sætran-burger" med saftig kjøtt, bacon, frisk salat, ekstra ost og en halvliter Urge ;)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Det er så mange ting i AoC som ikke er bra nok. Føles dessverre som ett uferdig spill. Håpet at det kunne ta over for wow-manien, men var ikke i nærheten. Kjeder vettet av meg ingame, med eller uten venner.

 

Sorry Gaute Godager, det er ett par-tre fluer i snerken på den kjedelige suppa di.

 

La meg nå få spise burgeren min i fred.

Lenke til kommentar
Bare så synd biffen ble servert ustekt.

 

Kansje det er derfor han snakker om biff, biff har som kjent 3 tilstander, blodig - medium - ødelagt. Og spillet er jo ganske blodig.

 

Jeg synes spillet har vært ganske så polert i forhold til mange andre MMO, med unntak av guildwars har vel de fleste hatt en vertfall like hard start.

 

For oss som husker tilbake til AO har jo AoC vært en drøm til sammenligning.

 

EDIT: all denne matpraten gjør meg sulten, håper vært holder seg utover kvelden så blir det grilling ikvell :)

 

Og lotro er ikke McDonald, lotro er en hjemmelaget løvstekburger, ser ut som det man får servert på McD's men inneholder langt bedre ingredienser.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar
Age of Conan-sjef sammenligner spill med matretter.

 

 

 

Les mer

Siden me er inne på mat-metaforer så bør me vel kanskje påpeke at han bør slutte å kjøpe vin til 50 kroner flaska, og at tvilsomt hakkekjøtt med 50% fett og eitler vil aldri bli biff.

 

Kanskje har han spart opp nok til skikkelige råvarer om ein to-tre måneder.

Lenke til kommentar

Nå må jo folk huske at det er ikke lenge siden spillet ble lansert, og et MMO spill utvikles over lengre tider. Personlig likte jeg ikke World of Warcraft rundt lanseringen dens heller, men jeg sitter nå og spiller det i blandt.

 

Jeg holder AoC litt på vent akkurat nå, men titter innom iblandt. Etter et par måneder så tror jeg det kommer til å bli ekstremt mye bedre.

Lenke til kommentar

Bare så synd at ett par mnd. er nok til å ødelegge førsteintrykket folk har og gjør at de ikke kommer tilbake.

Forøvrig DIGGET jeg WoW allerede i BETA, Det fenget på en måte AOC aldri klarte. Face it. MMO markedet er blitt modent. Da forventer spillere litt mer enn halvferdige spill ved release. Sånn er det bare.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...