Gå til innhold

Greenpeace med ny miljøsvarteliste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Ubeskrivelig skuffa over Nokia!

 

Og Nintendo. =( Jeg elsker Nintendo og har masse spill, leker, figurer osv, men som aktivt medlem i Natur og Ungdom må jeg si jeg blir flau!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Genialt forvirrende artikkel, veldig irriterende å lese. Kunne ikke fatte å begripe hvem som faktisk gjorde det bra og hvem som gjorde det dårlig: tittelen er "greenpeace med miljøsvarteliste", da er det logisk at de som ligger øverst på listen er de som kommer dårligst ut. Undertittelen viser også til at de som er øverst er de som er dårligst. De som er miljøvennlgie har veldig lite på toppen av en svarteliste å gjøre

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Ubeskrivelig skuffa over Nokia!

 

Fordi de ligger på tredjeplass?

 

Jeg pleier å bli "Ubeskrivelig skuffa" over landslaget når de kommer bare får bronse i EM også.

 

 

Ta deg en bolle.

 

Dette handler jo ikke om å være på toppen, det handler om å være miljøvennlig. Nokia gjør det stort og er langt mer miljøvennlige enn mange andre produsenter, men når de slurver og roter og ikke er konsekvente som beskrevet i artikkelen, er det lov tl å bli skuffa. o.O Jeg synes det er veldig viktig at markedsledende selskaper er gjennomført positive, for de setter gjerne en standard for markedet.

 

Og om du hadde vært brasilianer, hadde du vel vært skuffa om Brasil kom på tredjeplass.

 

Ta deg en kringle.

Lenke til kommentar

savethewhalesagain.org

Tenk miljø, det er ikke tøft å la Moder Jord dø.

Vi må tenke på de som kommer etter oss, brett pappkartonger til du får træler av det, bærekraftig bla bla bla bla.

Er så lei miljøhysteriet, ikke miljø - men hysteriet.

 

Mitt miljøtips: Terraform Mars og om det viser seg å være umulig kan alle som forurenser og bevisst ødelegger Jorden flytte dit på EUs klimapanel, Greenpeace og deres sammensvornes regning.

Lenke til kommentar
Miljøhysteriet når nye høyder. Jesus christ.

*sukk*

 

Ubeskrivelig skuffa over Nokia!

 

Fordi de ligger på tredjeplass?

Nei, du misforstår nok poenget dersom du ser på dette som ein konkuranse. Det handlar om å ikkje forureina meir enn nødvendig :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
"oi, her på en liten plass er ikke nokia fullt så bra som de hevder å være, vi dytter dem ned halve lista som straff!"

 

dette barometeret er bare et jævla pr-stunt man ikke skal bry seg om.

 

Om du studerer barometeret litt, har ikke Nokia falt så mye, det er bare de midterste trinnene på stigen som er kjempestore, så det får det til å se ut som om Nokia har falt masse. :p

 

Og poe, jeg har en SE, men er misfornøyd og har lyst til å hoppe tilbake til Nokia, som jeg var kjempefornøyd med. Men nå...

Lenke til kommentar
"oi, her på en liten plass er ikke nokia fullt så bra som de hevder å være, vi dytter dem ned halve lista som straff!"

 

dette barometeret er bare et jævla pr-stunt man ikke skal bry seg om.

 

Om du studerer barometeret litt, har ikke Nokia falt så mye, det er bare de midterste trinnene på stigen som er kjempestore, så det får det til å se ut som om Nokia har falt masse. :p

 

Og poe, jeg har en SE, men er misfornøyd og har lyst til å hoppe tilbake til Nokia, som jeg var kjempefornøyd med. Men nå...

 

Du kunne kanskje si hvilken SE du har, og hva du er ute etter? Så skal jeg fortelle deg hva du skal kjøpe, men jeg kommer ikke til å anbefale miljøverstingen Nokia :tease:

Lenke til kommentar
Miljøhysteriet når nye høyder. Jesus christ.

Jaha? Når du tenker miljøhysteri refferer du vel på global oppvarming. Så du mener at vi ikke skal se til andre problemer bare fordi du mener vi har et miljøhysteri med menneskelig påvirket global oppvarming? Jeg ser positivt på Greenpeaces intiativ. Jo flere som leser artikkelen, jo mer vil produsentene tilpasse seg å fjerne miljøproblemer pga dårlig publisitet. Hva er galt med det?

Lenke til kommentar
På pur f... skal jeg garantert kjøpe meg Nokia nå.

Så kan N&U sitte der å grine.

Kanskje slenge på en 2-3 Nintendo maskiner også....

 

Drittlei miljø-hysteriet.

 

Ja for da måtte du ofre litt av egoismen din? Å ta vare på miljøet er aldri en negativ ting, så disse utspillene synes jeg er patetiske. At Nokia ikke ligger på topp er da vel ikke verdens undergang? Dere tar jo helt av! Snakk om å gå i skyttergraven. Hvis du hadde fått velge mellom to identiske objekter, der det ene var fremstilt på en miljøvennlig måte, mens det andre var fremstilt av fabrikker som vasser i bly og andre tungmetaller, mens de spyr ut asbest, hadde du gitt deg f***, og kjøpt sistnevnte produkt? Sånn bare for å demonstrere at du syns miljøhysteriet er gått for langt?

Lenke til kommentar
Miljøhysteriet når nye høyder. Jesus christ.

Jaha? Når du tenker miljøhysteri refferer du vel på global oppvarming. Så du mener at vi ikke skal se til andre problemer bare fordi du mener vi har et miljøhysteri med menneskelig påvirket global oppvarming? Jeg ser positivt på Greenpeaces intiativ. Jo flere som leser artikkelen, jo mer vil produsentene tilpasse seg å fjerne miljøproblemer pga dårlig publisitet. Hva er galt med det?

Fordi å stole på en korrupt (terror)organisasjon som Greenpeace som premissleverandør når man skal kjøpe mobil styrker miljøorganisasjonenes makt. Organisasjoner som siden sin oppstart kun har ett mål i øye, å øke beskatning av den rike verden, til fordel for den fattige verden og byråkrater.

 

Jeg regner også med at CO2 er en viktig faktor i denne skalaen, en sak som er rent og skjært hykleri for å øke beskatningen av mannen i gata i de mer vellykkede landene.

Lenke til kommentar
På pur f... skal jeg garantert kjøpe meg Nokia nå.

Så kan N&U sitte der å grine.

Kanskje slenge på en 2-3 Nintendo maskiner også....

 

Drittlei miljø-hysteriet.

 

Ja for da måtte du ofre litt av egoismen din? Å ta vare på miljøet er aldri en negativ ting, så disse utspillene synes jeg er patetiske. At Nokia ikke ligger på topp er da vel ikke verdens undergang? Dere tar jo helt av! Snakk om å gå i skyttergraven. Hvis du hadde fått velge mellom to identiske objekter, der det ene var fremstilt på en miljøvennlig måte, mens det andre var fremstilt av fabrikker som vasser i bly og andre tungmetaller, mens de spyr ut asbest, hadde du gitt deg f***, og kjøpt sistnevnte produkt? Sånn bare for å demonstrere at du syns miljøhysteriet er gått for langt?

Ingen av disse spyr ut asbest eller bly. Poenget er at denne skalaen er laget for at vi skal bruke den som faktor når man skal velge mobil. Jeg er totalt uinteressert i CO2 utslipp. Jeg bryr meg kun om hvilken telefon som er best.

 

N&U er en organisasjon som er imot den velstand og levestandard vi har fått i dag, takket være oljen.

Lenke til kommentar
På pur f... skal jeg garantert kjøpe meg Nokia nå.

Så kan N&U sitte der å grine.

Kanskje slenge på en 2-3 Nintendo maskiner også....

 

Drittlei miljø-hysteriet.

 

Ja for da måtte du ofre litt av egoismen din? Å ta vare på miljøet er aldri en negativ ting, så disse utspillene synes jeg er patetiske. At Nokia ikke ligger på topp er da vel ikke verdens undergang? Dere tar jo helt av! Snakk om å gå i skyttergraven. Hvis du hadde fått velge mellom to identiske objekter, der det ene var fremstilt på en miljøvennlig måte, mens det andre var fremstilt av fabrikker som vasser i bly og andre tungmetaller, mens de spyr ut asbest, hadde du gitt deg f***, og kjøpt sistnevnte produkt? Sånn bare for å demonstrere at du syns miljøhysteriet er gått for langt?

Ingen av disse spyr ut asbest eller bly. Poenget er at denne skalaen er laget for at vi skal bruke den som faktor når man skal velge mobil. Jeg er totalt uinteressert i CO2 utslipp. Jeg bryr meg kun om hvilken telefon som er best.

 

N&U er en organisasjon som er imot den velstand og levestandard vi har fått i dag, takket være oljen.

 

Nei jeg tror heller ikke de spyr ut asbest, men de forurenser miljøet du og jeg beveger oss i. Og kjøper man den til hver tid beste i klassen, så tvinger man andre til å bli mer miljøvennlige. Hadde noen kunnet levere en identisk konsoll som det nintendo har, bare at den var produsert miljøvennlig, ja da regner jeg med at også du hadde valgt den som ikke forurenser miljøet vårt? Det samme angående mobiltelefoner? Hvis Nokia hadde vært en versting, noe de altså ikke er, så hadde det vel vært greit å sende de et signal? Men skjønner at de som er dedikerte fan*** ikke klarer å tenke helt klart, når deres kjære leverandør ikke havner der de forventet...

Lenke til kommentar
Hadde noen kunnet levere en identisk konsoll som det nintendo har, bare at den var produsert miljøvennlig, ja da regner jeg med at også du hadde valgt den som ikke forurenser miljøet vårt?

 

Jeg tror folk ville stort sett valgt den som var billigst.

 

Å ta vare på miljøet er aldri en negativ ting, så disse utspillene synes jeg er patetiske.

 

På lik linje med at jeg syntes Greenpeace og N&U er patetiske!

Endret av Submariner
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...