Gå til innhold

Test: Håndfri som tåler det meste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott test!! Denne må prøves ut! :)

 

MEN...

 

Hva heter den egentlig? De to første gangene den er nevnt ved navn i artikkelen, heter den Explorer 370. De neste fire gangene heter den 170. Så heter den 370 to ganger til før den skifter navn til 170 de siste fire gangene den blir nevnt...

 

Det er også noen logiske brister i artikkelen:

"Vi kan ikke konkludere med annet enn av Explorer 170 virkelig tåler vann.." for så å skrive et par linjer etter: "Den er altså ikke ment å tåle å ligge i vann eller å bli utsatt for rennende vann".

 

Og denne:

"Selv om Explorer 170 er stor, er den ikke tung. Med sine 20 gram sitter den forholdsvis tungt på øret. "

 

 

Fra:

"Lydkvaliteten i Explorer 170 er over gjennomsnittet for Bluetooth-håndfrier. Vi hadde aldri noe problem å føre samtaler, og selv da vi gikk over en bro med mye biltrafikk og sterk vind var det ikke noe problem å snakke i telefonen. Både vindfilteret og støyfiltreringen gjør jobben."

 

Til:

"Håndfrien filtrerer ikke ut støy like godt som mobiltelefoner gjør, og lydkvaliteten blir sannsynligvis bedre for motparten dersom du snakker rett i mobilen. Dette er imidlertid noe som gjelder alle Bluetooth-håndfrier."

 

Gjentagelse av ord er også tungt å lese - ikke bare FØRSTE gangen:

"Første gangen du bruker hodesettet må det pares med telefonen. Dette gjør du ved å slå på håndfrien normalt første gangen, eller holde inne tasten i rundt tre sekunder dersom det ikke er første gangen håndfrien slås på."

 

Jeg leser Amobil daglig og setter stor pris på deres arbeide. Det er sjelden jeg kommenterer skriveleifer, men denne gangen måtte jeg komme med litt konstruktiv kritikk til forfatteren av artikkelen fordi det var så tydelig.

 

Se også opp for manglende ord.. ;)

Lenke til kommentar
Hva heter den egentlig? De to første gangene den er nevnt ved navn i artikkelen, heter den Explorer 370. De neste fire gangene heter den 170. Så heter den 370 to ganger til før den skifter navn til 170 de siste fire gangene den blir nevnt...

Hei,

Dette er nå korrigert. Det skal være 370.

 

Det er også noen logiske brister i artikkelen:

"Vi kan ikke konkludere med annet enn av Explorer 170 virkelig tåler vann.." for så å skrive et par linjer etter: "Den er altså ikke ment å tåle å ligge i vann eller å bli utsatt for rennende vann".

Hva er den logiske bristen? Vi konkluderer med at den virkelig tåler vann i praksis, mens produsenten selv ikke garanterer at den tåler noe mer enn vannsprut.

 

Og denne:

"Selv om Explorer 170 er stor, er den ikke tung. Med sine 20 gram sitter den forholdsvis tungt på øret. "

Korrigert :)

 

Fra:

"Lydkvaliteten i Explorer 170 er over gjennomsnittet for Bluetooth-håndfrier. Vi hadde aldri noe problem å føre samtaler, og selv da vi gikk over en bro med mye biltrafikk og sterk vind var det ikke noe problem å snakke i telefonen. Både vindfilteret og støyfiltreringen gjør jobben."

 

Til:

"Håndfrien filtrerer ikke ut støy like godt som mobiltelefoner gjør, og lydkvaliteten blir sannsynligvis bedre for motparten dersom du snakker rett i mobilen. Dette er imidlertid noe som gjelder alle Bluetooth-håndfrier."

Her ser jeg heller ikke den logiske bristen. Håndfrien er god på å filtrere ut støy i forhold til konkurrentene, men ikke like god som mobiltelefoner.

 

Gjentagelse av ord er også tungt å lese - ikke bare FØRSTE gangen:

"Første gangen du bruker hodesettet må det pares med telefonen. Dette gjør du ved å slå på håndfrien normalt første gangen, eller holde inne tasten i rundt tre sekunder dersom det ikke er første gangen håndfrien slås på."

Korrigert :)

 

Takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Liker den, men lydkvaliteten blir fort dårlig når telefonen ligger i lomma og jeg tror at bluetooth signalet i denne er dårlig, for det samme problemet oppstår ikke med andre bluetooth håndfrier jeg har. En annen ting er at jeg opplever at den blir svært ubehagelig å ha i høyre øre, på grunn av denne biten som stikker ut:

post-126838-1274357576,5339_thumb.jpg

 

For å løse problemet kuttet jeg vekk den biten, og nå er den mye mer komfortabel. Synes denne håndfrien fortjener fire til fem, ikke terningkast 6.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...