Gå til innhold

Klar for årets Elektrofil-messe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elektrofil er en vits i forhold til Electroworld. Var på Electroworld i fjor, var mye spennende å se og høre på.

 

ehhh var på electroworld i fjor og det var ihvertfall ikke mye å skryte av, var bare som en diger elkjøp butikk med stands, og dessuten var det flere merker som glimret med sitt fraævær der, nei det var bortkasta penger tar heller turen til expert da

Lenke til kommentar

sitat artikkel:

"Inngangsbilletten koster 80 kroner og messen har 16-års aldersgrense. Barn under 12 år kommer inn gratis, men da kun hvis de har følge med voksne. Messen er åpen på lørdag 21. juni kl. 10.00-17.00 og søndag 22. juni kl. 12.00-18.00."

 

Altså, er du under 16, får du ikke komme inn, men er du under 12 og har foreldre med, går det greit. Altså er det ikke lov å komme for unger mellom 12-15 år..?

Lenke til kommentar
Jeg synes de høyttalerne var litt glorete. Misforstå meg rett, de lyder sikkert som en drøm.

 

Ellers så savner jeg kommentarer under bildene. Artikkelen virker litt for hastverksarbeid.

 

Skal love deg dem låt ja!!! kosta 1.2 mill for paret pluss 350.000 for hver forsterker..

var som å være på en konsert! lyden var perfekt :)

 

 

 

Udugelig messe ... betale inngangspenger for at Expert skal få reklamere med alt de har :thumbdown:

 

Så hvorfor GIDDER du å dra dit da?? og i tillegg poste en helt udugelig hjernedød post?

 

get a life...

Lenke til kommentar

Får bedre lyd for 50-80.000kr enn de høytalerene til 1.200.000kr :rofl: Pappa sa faktisk han heller tar en tur til en Hi-Fi butikk den dagen..

Husker ikke hva det het, men er høytalere uten den vanlige høytaleren de fleste har.. (Er noe med noen magnetiske tråder, husker ikek hva het :wallbash: )

 

Tror jeg skal kjøpe meg et Logitech G25 ratt der :)

Blir mye å kikke på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...