Gå til innhold

Firefox knuste rekorden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lasta ned to stk, men på denne maskinene jeg bruker nå måtte jeg nedgradere til 2.0.0.14 pga at FF3 ikke støttet en viktig utvidelse for meg :(

 

Brukte Opera før, og likte den godt, men dessverre for min patriotisme må jeg innrømme at FF fungerer bredere....

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar
Og hvordan er det relevant til Firefox' rekord, hardrock_ram?

 

Møkka lei av at folk skal dra inn sin Favorittnettleser i enhver diskusjon som omhandler en nettleser. Diskuter saken, ikke proklamer at du bruker noe annet. Og det gjelder for alle.

 

helt enig! hold dere til saken, nemlig firefox.

dessuten er jo firefox bare best..

Lenke til kommentar

Noen vil fungere fint, men en del add-ons som bruker gammel kode som er fjernet fra FF2 vil ikke fungere. Når du starter FireFox 3 for første gang vil den sjekke kompatabiliteten mot alle add-ons du hadde i FireFox 2, og eventuelt slå av de som ikke er kompatible med 3.0.

Lenke til kommentar
Jeg lasta ned to stk, men på denne maskinene jeg bruker nå måtte jeg nedgradere til 2.0.0.14 pga at FF3 ikke støttet en viktig utvidelse for meg :(

 

Brukte Opera før, og likte den godt, men dessverre for min patriotisme må jeg innrømme at FF fungerer bredere....

 

 

Du kan jo prøve med "Nightly Tester Tool" add-on eller hva det heter å prøve å tvinge kompatibilitet, fungerte med alle mine add-ons når FireFox3 var i tidlig BETA og de fleste add-ons ikke hadde "offisell" støtte for den enda.

 

Det er faktisk flere add-ons som finnes i andre egne FireFox3 versjoner som den add-on oppdatern ikke finner, så kan være en fordel å sjekke add-on siden..

 

 

 

Men se nå, når jeg skriver et innlegg som er så langt som dette så virker plutselig ikke stavekontroller på slutten?? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...