Gå til innhold

Sniktitt: Nokia E71


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk. Fikk ikke mindre lyst på den nå akkurat! Ideen med to skrivebord er genial. :D

 

Den har til og med lånt to ting fra selveste Microsoft: Funksjonen som gjør at du blar bokstavbasert med å trykke tallene (som beskrevet i testen) og home screen. Tror nesten det faktisk heter "Home screen" på Microsoft-telefoner også ...

Lenke til kommentar
....Den har til og med lånt to ting fra selveste Microsoft: Funksjonen som gjør at du blar bokstavbasert med å trykke tallene (som beskrevet i testen) og home screen. Tror nesten det faktisk heter "Home screen" på Microsoft-telefoner også ...

 

Denne funksjonen har nok MS også lånt fra Palm. Den var også på Treo600 (og tidligere Handspring-modeller om jeg ikke tar feil). Genial funksjon.

 

Tror jaggu jeg må ha en av disse. Min N95 er en bra telefon, men jeg savner fullt QWERTY som jeg hadde på min TREO650....

Lenke til kommentar
Prisen på E71 er i skrivende stund satt til 3775 kr på Netshop.no.

Noen som vet hvilke muligheter det er for MSN Messenger på denne mobilen? Hadde jo vært genialt å bruke i kombinasjon med fulltastatur og Wifi :yes:

 

Den har støtte for Windows Live, både Messenger og Mail. Mailen kan du få direkte opp på skrivebordet. Messenger-klienten er meget god, og kan i dag brukes på eksisterende S60-klienter.

Lenke til kommentar
Denne funksjonen har nok MS også lånt fra Palm. Den var også på Treo600 (og tidligere Handspring-modeller om jeg ikke tar feil). Genial funksjon.

Ah. Har aldri brukt Palm noe særlig, men det stemmer nok sikkert. Er uansett bare bra at de kopierer funksjonen, for den er som du sier genial.

 

Men den ble "tokdyr" ja, som svenskene liker å si det. :/ Håper den kommer med subsidiering på et fristende abbonement, da.

Lenke til kommentar
Dere mistet meg da dere beskriver telefonen som "litt av et romskip"... :no:

De mistet deg i overskriften, på ordet Nokia uten et negativt ladet ord i samme setning.

 

Neida, men når førsteinntrykket er så til de grader farget, så søker jeg objektiv informasjon andre plasser. Det at skjermen er generelt elendig, drukner så og si i alle superlativene som forfatteren lirer av seg.

Du kan jo lese artikkelen som tar for seg førsteinntrykket av C702 og sammenligne den med denne. C702 er en grei, og objektiv presentajson om en spennende modell. Presentasjonen av E71 minner mer om en reklamekampanje fra Nokia, enn en objektiv seriøs presentasjon.

Lenke til kommentar
Dere mistet meg da dere beskriver telefonen som "litt av et romskip"... :no:

De mistet deg i overskriften, på ordet Nokia uten et negativt ladet ord i samme setning.

 

:rofl:

 

Hva er det som er så elendig med skjermen poe? :) Størrelsen er beskjeden, det er jeg enig i, men hva ellers? Nokia har jo vært gode på fargegjengivelse, lyssterke skjermer osv tidligere, men om det er noe i veien med denne skjermen er det greit å vite om det så jeg ikke kjøper katta i sekken. :)

Lenke til kommentar
Det elendige med skjermen er S60 - det må du da skjønne. :)

 

Neida, men kjøp nå gjerne denne for meg. Så kan dere sitte rundt den, mens dere holder hverandre i hendene, og ber til den. Tipper dere kan ofre et par gamle SE telefoner også, mens dere først er i gang.

 

Skjermen har fått dårlig kritikk. Også her i denne "reklamekampanjen" fra amobil, skriver de også negativt om skjermen. Men er Nokiabrillene mørke nok, så ser man selvfølgelig kun det man vil.

Lenke til kommentar
Det elendige med skjermen er S60 - det må du da skjønne. :)

 

Neida, men kjøp nå gjerne denne for meg. Så kan dere sitte rundt den, mens dere holder hverandre i hendene, og ber til den. Tipper dere kan ofre et par gamle SE telefoner også, mens dere først er i gang.

 

Skjermen har fått dårlig kritikk. Også her i denne "reklamekampanjen" fra amobil, skriver de også negativt om skjermen. Men er Nokiabrillene mørke nok, så ser man selvfølgelig kun det man vil.

 

Du har tydeligvis litt problemer med og holde deg saklig.. Så fort noen sier de liker en telefon.. så begynner du og fremstille dem som rett og slett idiotisk fanboy.. Godta at andre folk ikke har lik mening som deg uten at du begynner med at de er nokia fanboys og sier at de har meninger som innebærer at de hater SE.. Barnslig er det du holder på med..

Lenke til kommentar
Neida, men kjøp nå gjerne denne for meg. Så kan dere sitte rundt den, mens dere holder hverandre i hendene, og ber til den. Tipper dere kan ofre et par gamle SE telefoner også, mens dere først er i gang.

 

Skjermen har fått dårlig kritikk. Også her i denne "reklamekampanjen" fra amobil, skriver de også negativt om skjermen. Men er Nokiabrillene mørke nok, så ser man selvfølgelig kun det man vil.

 

Nå blir du dum igjen, og jeg forstår godt hvorfor folk hånler av deg når det er slikt som dette du lirer av deg. Blir så oppgitt over sånt som dette. Jeg kan ikke prate for andre, men jeg spurte deg pent og pyntelig om hva som var i veien med skjermen, men det svarer du ikke på. Og om jeg ber etter svar slik som du er igang å fyrer deg opp nå frykter jeg at jeg veit hvordan det lyder, jeg har sett deg her i omtrent samme sinnstemning før.

 

"Hvorfor skal jeg bruke tid på å overbevise deg? Gjør leksa di selv! ... " osv

 

Her sitter jo du helt tydelig på informasjon som er helt ny for flere av dine meddebatanter, hva med å dele litt av denne informasjonen så vi kan komme opp på ditt kunnskapsnivå? La fanboykrigen ligge nå, og kom konkret med det du har. Jeg er mer enn fornøyd om noen kan se med kritiske øyne på denne telefonen, jeg foretrekker å gjøre veloverveide kjøp.

 

EDIT:

Det er ikke dette du sikter til i forhold til skjermproblematikken som er nevnt i artikkelen?

 

Det som derimot kan virke å lide litt av at telefonen er så tynn er skjermen. Riktignok sier Nokias spesifikasjonsark 2,36 tommer. Men i forhold til områdene rundt og størrelsen på telefonen forøvrig er vi ikke videre imponert.
Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Når de sier "endelig versjon vil få norsk tastatur", vil det si den samme som netshop har leveringsdato 01.07.08 på ?

 

Lurer jeg også på. Jeg spurte CDON og de sa at de trodde ikke mobilene på lager der hadde norsk tastatur. Så dette er kanskje noe man må undersøke først? Jeg har bestilt nå fra netonnet. Håper den har norsk tastatur da. Ellers blir det angrerett - definitivt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...