Gå til innhold

Se video av Nüviphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bygget som en GPS ser det ut som :D.. Google search.. he he.. med forhånds definerte "poi's".. ja ja, kan være en artig konkurrent. Virket rask nok i menyer, problemet med proprietære OS er tilleggsapplikasjoner, med mindre du får mange nok brukere vil tilgangen på 3dje parts programmer være relativt begrenset. iPhone har like simplistiske menyer så hvorvidt en liker det ene eller det andre er vel egentlig ett fett da det er den totale opplevelsen som teller, ikke hvorvidt menyene funker på den ene eller andre måten.

Lenke til kommentar
Den ser veldig lovende ut men de menyene virket veldig simplistiske, på godt og vondt. Den blir nok lett og rask å bruke men muligens for begrenset for mer avanserte brukere. Jeg venter i hvertfall i spenning.

 

Dette er en konkurrent til iphone ikke smarttelefonene\proffbrukere kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Dette er en konkurrent til iphone ikke smarttelefonene\proffbrukere kan jeg tenke meg.

 

Hvor har du det fra at denne skal inn i samme markedssegment som iPhone? iPhone er mer for mote og trendbevist ungdom. Nuviphone sikter vel mer inn på de som allerede kjøper Garmins navigasjonsprodukter.

Lenke til kommentar
Dette er en konkurrent til iphone ikke smarttelefonene\proffbrukere kan jeg tenke meg.

 

Hvor har du det fra at denne skal inn i samme markedssegment som iPhone? iPhone er mer for mote og trendbevist ungdom. Nuviphone sikter vel mer inn på de som allerede kjøper Garmins navigasjonsprodukter.

For det første så sammenligner han den fyren på videoen denne og iphone hele tiden samt menyene og hvordan telefonen er oppbygd er jo alt som tyder på at dem har sett på iphoe når dem har lagd telefonen.

Lenke til kommentar
For det første så sammenligner han den fyren på videoen denne og iphone hele tiden samt menyene og hvordan telefonen er oppbygd er jo alt som tyder på at dem har sett på iphoe når dem har lagd telefonen.

 

Hvordan den er oppbygd? Hva mener du med det? Hva en fyr i en videosnutt sier er vel ikke så relevant for hvem som til slutt kjøper den?

Lenke til kommentar
Tre ting som gjør iPhone uaktuell for meg: dårlig blåtann støtte, dårlig MMS støtte og dårlig Outlook støtte.

 

 

Er ikke det litt OT siden det er en Garmin-telefon som omtales i artikkelen?

Littegrann. Har Garmintelefonen støtte for dette så er den strax mer interessant. I stedet for eventuelt HTC.

Lenke til kommentar
Tre ting som gjør iPhone uaktuell for meg: dårlig blåtann støtte, dårlig MMS støtte og dårlig Outlook støtte.

 

Ok... Tre ting som gjør at fiskepinner er uaktuell for meg: dårlig smak, dårlig konsistens og dårlig næringsinnhold.

OK. Da har man valget: fiskepinner er for deg et dårlig alternativ i forhold til fiskekaker(?) og iPhone er et dårlig alternativ for meg i forhold til Garmin(?)

Lenke til kommentar
ser ut som en rein iphone kopi

 

Var det touchskjermen eller bare det at den var rektangulær som ga deg det inntrykket? Trist...

Menysystemet. Det er sykt likt iPhones. Det med effektene, tastaturet, når du skroller for langt tilbake i en liste spretter den tibake osv. Det er helt klart mer enn "inspirert" fra iphone. Og nei, jeg er IKKE en iPhone-entusiast, snarere tvert i mot. iPhone er eneste produktet fra apple jeg ikke liker.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...