Gå til innhold

Playstation 3 får trofé-støtte (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I alle, hva er den home greia for noe? Eller jeg vet hva den er, men hva er vitsen? 2nd Life light møter the sims light eller noe? Hm, kan det være jeg som faktisk begynner å bli gammel? OMG, håper ikke det.

 

Anyways, slå på maskinen, meny, oi, har jeg poeng også, vell vell, start spill. Slik liker jeg det...

Lenke til kommentar
I alle, hva er den home greia for noe? Eller jeg vet hva den er, men hva er vitsen? 2nd Life light møter the sims light eller noe? Hm, kan det være jeg som faktisk begynner å bli gammel? OMG, håper ikke det.

 

Anyways, slå på maskinen, meny, oi, har jeg poeng også, vell vell, start spill. Slik liker jeg det...

Ta det med ro, måten du skriver på gir ingen indikasjon på at du begynner å bli gammel.

 

Sweeeeet nå blir nok ps3en en fullverdig erstatter av 360'en min ^^

 

He he. Så mye fanboy inlegg av denne typen som ligger ute tenker nok de fleste "-yeah right, som om du har 360 fra før, din fanboy" ;D

Innlegg av typen du poster får meg i alle fall til å tenke på det inflasjonsbefengte skjellsordet (her på gamer.no) fanboy.

 

Nå mangler det bare custom soundtrack og så har dere alle de featurene dere ble lovet PS3 skulle ha på releasedatoen i USA som er 2 år siden.

Og så har dere? Noen som legger opp til en «konsoll X VS konsoll Y»-krig her eller?

 

On topic: Jeg håper ventetiden på in game xmb og home har vært verdt det. Må si at jeg og de fleste andre med PS3 har sanvnet noe av disse funksjonene. Regner også med at home vil raskt føre til en følelse av «hvordan klarte vi oss uten før?», da det kan virke lovende mtp funksjonalitet i en perfekt innpakning. Det beste av alt? Ingen abbonementsavgift! :p

Lenke til kommentar
I alle, hva er den home greia for noe? Eller jeg vet hva den er, men hva er vitsen? 2nd Life light møter the sims light eller noe? Hm, kan det være jeg som faktisk begynner å bli gammel? OMG, håper ikke det.

 

Anyways, slå på maskinen, meny, oi, har jeg poeng også, vell vell, start spill. Slik liker jeg det...

Ta det med ro, måten du skriver på gir ingen indikasjon på at du begynner å bli gammel.

Antyder du at jeg skriver på en barnslig måte? OMG, så trist.

 

Uansett, poenget er at det begynner å bli inn med slike ting som "home", chattekanaler der man er figurer som rusler rundt med snakkebobler over hue osv. I sammenhengen spillkonsoll ser jeg personlig ikke det helt store med dette. For meg er dette uinteressant. Stats er morsomt, men jeg har konsoll for å spille, ikke innrede en fiktiv stue. Jeg har mer en nok med å holde huset "fresht" om jeg ikke skal bruke tid på slike ting også. Men, når dette er så populært som det er, så betyr det vel at det er jeg som ikke følger med i tiden, dermed må jeg jo begynne å bli gammel. Selv om jeg tydeligvis fremstår som meget ung i dine øyne.

Sweeeeet nå blir nok ps3en en fullverdig erstatter av 360'en min ^^

 

He he. Så mye fanboy inlegg av denne typen som ligger ute tenker nok de fleste "-yeah right, som om du har 360 fra før, din fanboy" ;D

Innlegg av typen du poster får meg i alle fall til å tenke på det inflasjonsbefengte skjellsordet (her på gamer.no) fanboy.

Antyder du at jeg er en fanboy, når alt jeg har skrevet er at jeg selv tydeligvis ikke følger med i tiden? LOL, der fikk du nok et bevis på at jeg umulig kan være gamle gutten.

 

Vel, du kan vel ikke være store gutten selv, hvis du kikker nøye etter, så kanskje du ser et tynt lag med ironi i siste innlegg. Men hva er det dem sier, man må være 9 for å forstå ironi. Flott, da vet vi at selv om jeg ikke kan være store gutten selv, så er jeg tydeligvis eldre enn deg. Og husk, man skal respektere de eldre. ;D

 

Nå mangler det bare custom soundtrack og så har dere alle de featurene dere ble lovet PS3 skulle ha på releasedatoen i USA som er 2 år siden.

Og så har dere? Noen som legger opp til en «konsoll X VS konsoll Y»-krig her eller?

 

On topic: Jeg håper ventetiden på in game xmb og home har vært verdt det. Må si at jeg og de fleste andre med PS3 har sanvnet noe av disse funksjonene. Regner også med at home vil raskt føre til en følelse av «hvordan klarte vi oss uten før?», da det kan virke lovende mtp funksjonalitet i en perfekt innpakning. Det beste av alt? Ingen abbonementsavgift! :p

Vell, ingen som nevner andre konsoller her, og nei, jeg ser ikke dette som en X vs Y ting, men en konstatering av det faktum at dette er en forsinket tjeneste. Altså, on topic.

Endret av serpentbane666
Lenke til kommentar
Ikke for å starte en krangel her men synes Sony kunne stoppe å kopiere de andre, er det PS3 de lager eller er det PS360WIIIIIIIII?

 

Greit at de implementerer det men jeg synes dette viser en fin liten sak av Sony, nemlig klipp og lim. Det har funket før.

 

OMG, ka e de du sei om PS3'n min. AAAARGH. Din 360 fanboy flamer måtterfåkkar. Sony planla det her i 1937 dem, så det så. Venta bare på å få implementert det mot Cell. OMG, tulling ass.

 

Mr Mature...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...