Gå til innhold

Sniktitt: Prince of Persia (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jentoftsen, Jentoftsen - det staves "trilogi".

 

At de bruker en variasjon av Assassin's Creed-motoren betyr vel at det ikke er helt fåfengt å håpe på at akrobatikken til prinsen har visse fellestrekk med Altairs? Selv om jeg forventer at prinsen likevel er mer spretten, og en anelse mer karikert (f.eks. når det gjelder hans noe anstrengte forhold til fysiske lover).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Ser spennende ut, men liker ikke den nye grafikkstilen så godt.

Det eneste jeg ikke likte var at det ser ut til at "linjene" rundt objekter er en anelse for tydelige. Men det var strengt tatt bare arma til prinsen som så litt snodig ut, så det blir nok lekkert :)

Lenke til kommentar

Hm, ærlig talt ser jeg ikke vitsen med å ha en sånn "tegna" stil hvis man ikke har med en tegneserielisens å gjøre. I slike tilfeller vil det være effektfullt og mer tro til lisensen, men i Prince of Persia-sammenheng ser jeg ærlig talt ikke poenget. Mener ikke å være festbrems, men den historien var da virkelig også fullstendig på jordet. "Epic battle between dark and light". Hørt det før?

Lenke til kommentar
Hm, ærlig talt ser jeg ikke vitsen med å ha en sånn "tegna" stil hvis man ikke har med en tegneserielisens å gjøre. I slike tilfeller vil det være effektfullt og mer tro til lisensen, men i Prince of Persia-sammenheng ser jeg ærlig talt ikke poenget. Mener ikke å være festbrems, men den historien var da virkelig også fullstendig på jordet. "Epic battle between dark and light". Hørt det før?

 

Kampen mellom mørkt og lyst, godt og vondt, finner du nåda igjen over alt. Historien virker spennende ettersom teamet prøver å skape en mytologi, et univers, for spillet, og allerede der er det mer avansert en veldig mange av dagens spill.

 

Det kan late til at Ubisoft henter inspirasjon fra den gamle persiske religionen Zoroastrisme.

Lenke til kommentar
Den dagen Ubisoft kommer med en god historie spiser jeg hodet mitt.

Gjelder det bare fra nå av? Hvis ikke måtte du ha spist hodet ditt for lenge siden.

 

Har du noen eksempler fra nyere tid? Jeg baserer meg på de siste opplevelsene jeg har hatt med Ubisoft; Rainbow 6 Vegas, Ghost Recon og Assassin's Creed. Samtlige spill hadde en så irriterende historie at det i stor grad ødelagte spillopplevelsen.

Lenke til kommentar

Hehe, jo jeg har lest Rainbow 6 og det er en helt grei bok, men ellers har vel ikke Tom Clancy så mye med historien i hverken Ghost Recon Advanced Warfighter eller Rainbow 6 Vegas å gjøre, navnet hans blir vel helst bare klistret på for å kunne bruke Rainbow 6 tittelen. Eller tar jeg helt feil nå? Det blir jo selvfølgelig en smaksak, jeg likte ikke historien i Assassin's Creed og følgelig slipper jeg å gjøre som Mr.Grimwig og spise mitt eget hode ;)

Lenke til kommentar

Tom clany har vel bare noe med rainbow six og gjøre, de andre historiene har de bare klistra navnet hans på. Og enig med sp0ck, ubisoft er gode tekniske, men de er møkka dårlige på historier og måten de blir fortalt på, håper de klarer det med det her prince of persia, de forrige hadde godt gameplay og var underholdende, men historien ble fortalt for lite rett og slett. og grafikken ser konge ut, morsomt med sånne ting:D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...