Gå til innhold

Ninja Gaiden-selskap i trøbbel (PS2/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Trodde det var Team Ninja som hadde rotet seg inn i trøbbel, med tanke på overskriften. Tro hvordan det vil gå for Tecmo nå da.

 

Edit: Går vel under det samme, da Tecmo eier Team Ninja.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Man kan jo håpe på at det er gjengen til Itagaki som følger etter, og at et forlik i et eventuelt søksmål overfører Ninja Gaiden-rettighetene til Itagaki selv eller et nytt studio bestående av ham og gamle Team Ninja-folk. Ninja Gaiden 2 var ikke så bra at det bør få sette punktum for serien.

Lenke til kommentar
Hva i all verden har Microsoft med dette å gjøre?

Er tross alt på Xbox 360 og Xbox flesteparten av Tecmo/Team Ninja's spill har blitt lansert.

 

Sånn går det når man slår seg på lag med Microsoft.

 

 

Apple er grunnen det eksisterer homofili & aids!

Sony er grunnen til at barn voldtas og byttes innenfor pedofilikretser!

 

Sånn, nå har jeg også lirer av meg dritt, og jeg har like mye rett som deg!

Bare synd at du måtte sjekke innom denne tråden. Påstandene er jo bare sorgen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Er tross alt på Xbox 360 og Xbox flesteparten av Tecmo/Team Ninja's spill har blitt lansert.

 

Men Microsoft har da ikke noe med om Tecmo ikke betaler de ansatte for overtidsbetaling, og dårlige arbeidsforhold? Er jo det som er saken her.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Lager Tecmo noe annet bra enn Ninja Gaiden og Dead or Alive? Hvis Team Ninja forsvinner er det vel ikke mye å skryte av igjen.

Ikke så mye i grunn. Du har kanskje hørt om Project Zero/Fatal Frame. I tillegg har de noen utgivelser i japan med spillene som Monster Rancher blant annet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...