Gå til innhold

Enormt Forza 3 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Vært under utvikling i flere måneder er vel ikke akkurat lovende ? Trenger man ikke år på å gjøre ferdig noe slikt da ?

 

Uansett, spennende nyhet. Og jeg gleder meg til dagen da jeg har spillet i hånda

Lenke til kommentar

Håper ikke bildet i artikkelen er fra spillet, for det så helt elendig ut.

 

Selv på GT5 har de problemer med å få plass til en Blu-ray disk, så 2 DVD-er er vel ikke noe å rope hurra for.

 

Men blir Forza3 virkelig bra så kan det være årsaken til at jeg kjøper Xbox360 så fort det spillet kommer. Men da sitter jeg med alle 3 konsollene :/

 

Men da vil jeg ha "Jasper" utgaven av Xbox360 som også kommer neste år.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg rører ikke et bilspill til Xbox 360 så lenge de ikke har støtte for G25 rattet. Har invistert i G25, Petter Solberg stol og da vil jeg ikke sitte med plastic fantastic rattet til MS.

 

Vel, selv om jeg er fullstendig enig i at G25 burde vært støttet på 360 så har jeg innsett at rattet til MS er det jeg må leve med.

Siden det store suget etter å spille GTA4 og COD4 har gitt seg så er jeg nå tilbake til Forza 2 sin herlige verden og uansett hvor plasic-fantastic rattet til MS føles så fungerer det tilfredsstillende nok for meg.

Sitter selv med Playseat og har min egen "patent" på å feste rattet skikkelig.

 

 

Ser virkelig frem til Forza 3 og nok et steg mot ekte kjørefølelse!

Foruten de "obligatoriske" forbedringene på fysikk, kjørefølelse, grafikk, bilutvalg osv osv, håper jeg virkelig at det gjøres en enda bedre jobb med menysystemet (kjappere respons, flere "snarveier", tilpasningsmuligheter, bedre oversikt mtp løp, biler, tuningsmuligheter etc), at det fylles opp med flere og bedre sanger (inkludert sjanger/playlist-muligheter - ja, jeg vet at man kan spille sin egen musikk) og at man har mulighet til å grave frem mer detaljer om bil, statistikk fra løp osv)

Analyser av kjørte løp (hvor effektivt man kjører mtp på valgt linje etc) hadde også vært en drøm.

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

Glede-seg-till detta ja. Blir utrolig bra og veldig positivt at mulighetene for og skreddersy bilen er utvidet, håper dette også gjelder styling. Neida, jeg ønsker meg ikke NFS lignende greier. Men større utvalg av dette ville ikke gjort noe syns jeg.

 

At dem legger inn drifting A - B og drag er også kjempe bra. Ønsket meg drag og drifting. Fjell klatring håper jeg dem også får inn.

 

Når de sier nettdelen håper jeg ikke de fjerner det og kunne publisere (eller la vær) skjermbilder. Men det jeg syns fortjener den største forbedringen er helt klart auksjonshuset. syns de var uoversiktelig og hadde litt problemer med og henge med.

 

Om alt som er skrevet blir realitet tror jeg nok ikke dette spillet feiler. toern var/er genialt, så håper de får till det med den tredje også. Alle gode ting er tre vet dere :D

Lenke til kommentar
forzaload367.png

 

:lol:

haha. Jeg får ikke spilt laguna seca eller den store banen på 22(?)km.

På grunn av at x-boxen sakte men sikkert spiser opp cd`n :!:

Er en annen bane som er bugga også, plutselig så ser jeg tvers igjennom assfalten. Også blir detaljene på bakken borte. Men, til tross for dette så er Forza 2 noe av det beste jeg har spilt innen bil-spill. Overgår også Gt 3/4 imo :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...