Gå til innhold

Guitar Hero 4 med ny type gitar (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herligt herligt, men jævligt jævligt dyrt sikkert når det kommer til Europa.

They are gonna assrape us with a frozen vomit stick again!

Prisen står i forhold til den i USA som alle andre produkter, eg ser ikkje heilt kva det er å hisse seg opp over.

Håper bare ikke at de legger mindre focus i å få gitardelen bra. Om de attpåtil skal endre gitar vet jeg ikke helt hvordan dette blir. Hvorfor endre noe som fungerer 100%.

Eg trur ikkje dei vil gjere det, gitaren er framleis eit av hovudelementa i spelet.

Hmmm, eg har lyst på Guitar Hero med ekte gitar! :(

Såeh...kjøp deg ein gitar og finn ein tab på nettet...

Jeg spilte Guitar Hero, fordi det var gitar, men nå er det alt pakket et spill.

:thumbdown:

Guitar Hero: Aerosmith og Guitar Hero: Metallica kjem etterkvart. Ikkje noko poeng i å være negativ til WT fordi det har fleire elementer enn dei foregåande GH-spela.

Men vil de gamle gitarene funke til GH:WT hvis det kommer med en helt ny type gitar?

Det blir spanande å sjå, eg håpar det.

Hetest er kanskje en ny gitar med trykkfølsom hals, som åpner opp for egendefinerte og langt vanskeligere soloer.

Dette er veldig interessant, trykkfølsome knapper kan gje ein veldig god respons. Spørs om du har like god kontroll på når ein knapp blir aktivert, men det er sikkert kun ein vanesak. Vanskelegare soloer høyrest bra ut. No er det vanskeleg nok med TTFAF og TDWTG på GH3, men soloane er det kjekkaste med heile spelet.

 

GH:WT vil bli veldig prega av trommene, godt å høyre at dei har fokus på gitaren og. Trommene ser veldig bra ut.

 

Ikkje lenge igjen til hausten, trur eg kjem til å kjøpe heile settet, uavhengig om GH3-gitaren funker på det, har lyst på den nye gitaren. Den avgjersla tar eg uansett når det kjem ut og omtalene ruller inn. Eg er positiv ut frå det eg har sett så langt, det blir ein god konkurrent til RB. Dei reklamerer med ei stor setliste, det er bra.

Lenke til kommentar

Om noen av disse band-spillene hadde kommet med et trommesett med to fottrommer hadde det blitt mye spilling på meg (og selvfølgelig noen egnede låter man kunne lastet ned, eller enda bedre: en egen ekstrem metal utgave :dribble: )

 

-Ja takk, jeg tar to med det samme!

Lenke til kommentar

For min del kunne de ha gjort noe med "knappen" på høyre side. Den lager for høy lyd og ødelegger litt av lyd opplevelsen. Greit at da kan man lettere høre takten på egen spilling, men det er deilig å slippe å høre den. Trommer tror jeg blir veldig bra, men jeg er ikke så stor fan av mikrofon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...