Gå til innhold

Kan bli bråstopp for MTU


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis Telenor ble satt ned med like mange øre som Network Norway så burde det gå greit. Hadde vært greit om det hadde stått noe om tidligere termineringspriser i artikkelen.

 

Termineringsprisene for Telenor har vært på 65 øre, Netcom 91 øre og Tele2 med venner har kunnet ta den termineringsprisen de selv ville ha.

 

Bedre termineringspriser vil gjøre det billigere for folk som har Netcom eller Telenor å ringe tele2 med venner.

Lenke til kommentar
[Jon Fredrik Baksaas] mener at reguleringen er en ren subsidiering av de små selskapene, betalt av de store, ifølge Dagens IT.
Etter mange år som TnM-kunde ringer jeg nå tilnærmet gratis med OneCall. Er vel som fortjent at Telenor betaler regning min etter den blodprisen jeg betalte i mange år. ;)

 

Det blir jo litt shaky å basere hele sin livsrett på høy termineringspris.
Det er der OneCall henter penger på "gratis-abonnementet" sitt.
Lenke til kommentar
MTU og de andre sleipe operatørene må gjerne gå rett i dass eller andre veien for min del
Så det er MTU "og de andre" som er sleipe, og ikke Telenor? :ohmy:

 

Hehe ja jeg syns faktisk det :) Må sutte pupp av Telenor for å i det hele tatt klare å overleve...

 

Neida, jeg er ikke noe Telenorfan i bunn og grunn..Men synes de har kommet seg jeg. Det viktigste for meg er hvertfall at de leverer, noe de mindre aktørene her ser ut til å slite med, hvertfall i mine tilfeller. Men men, de kommer seg vel! Jeg gadd bare ikke å vente ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...