Gå til innhold

Eee-prisene er klare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser dessverre ut til at Asus har priset seg selv ut av markedet de skapte (netbook).

Nå kommer MSi, Dell og ikke minst Acer for å ta sin del av kaka og deler vil de nok ta, store deler. HP prøver de også, men de har tydeligvis misforstått prisnivået i netbook-sjangeren.

Men nå er det jo bare positivt med litt konkurranse i markedet for oss forbrukere :>

Lenke til kommentar
Det ser dessverre ut til at Asus har priset seg selv ut av markedet de skapte (netbook).

Nå kommer MSi, Dell og ikke minst Acer for å ta sin del av kaka og deler vil de nok ta, store deler. HP prøver de også, men de har tydeligvis misforstått prisnivået i netbook-sjangeren.

Men nå er det jo bare positivt med litt konkurranse i markedet for oss forbrukere :>

 

 

Hvordan kan de prisene der være å prise seg selv ut av markedet? i732_shocked.png

Lenke til kommentar
Det ser dessverre ut til at Asus har priset seg selv ut av markedet de skapte (netbook).

Nå kommer MSi, Dell og ikke minst Acer for å ta sin del av kaka og deler vil de nok ta, store deler. HP prøver de også, men de har tydeligvis misforstått prisnivået i netbook-sjangeren.

Men nå er det jo bare positivt med litt konkurranse i markedet for oss forbrukere :>

 

 

Hvordan kan de prisene der være å prise seg selv ut av markedet? i732_shocked.png

 

Ta en titt på MSI Wind så tror jeg du skjønner hvorfor :p

Lenke til kommentar
Herregud, er jo ikke så billig allikevel da.. får en MYE mer brukbar maskin til bare en tusenlapp mer...

For å ikke snakke om digre stasjonære som du får mye "bedre" til den prisen. Du har ikke tenkt på at "bedre" kommer an på hva slags bruksområdet man har på den. Å ha med seg en 3 kg slepbar med på tur, blir ikke like hendig.

Lenke til kommentar
Herregud, er jo ikke så billig allikevel da.. får en MYE mer brukbar maskin til bare en tusenlapp mer...
Ikke som er så liten. ;)

Hva veier den da?

Tror ikke JEG hadde klart meg med en 7 toms skjerm da, spørs hva oppløsningen hadde blitt.

Scrolle frem og tilbake for å lese postene til folk her på forumet.. ;)

Vekten spiller ikke noen rolle for meg. Om den veier 1 kg eller 0,5 kg så kjenner du at du har den med deg uansett.

9"'eren har en oppløsning på 1024x600 eller noe sånt, og der får du lett plass til de aller fleste nettsider.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...