Gå til innhold

Spøkelsesjakt til vinteren (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd spillet, og jeg kan si at det er GANSKE, og da mener jeg GANSKE kjedelig i starten! Det er ALT for mye tenking på en gang, problemløsning, logisk tenking, det er som Broken Sword serien på en måte, og det du skal, må gjøres i REKKEFØLGE, hvis ikke må du starte på nytt! Men kan godt være at jeg har en dårlig version da... Men jeg lover at 50% av de som spiller MÅ ha en guide! Men ellers, så er det morsomt :)

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke ødelegge gledelsen deres, jeg synes det er kjempemorsomt selv, UTROLIG spennende! Men jeg har jo brukt guiden, og hvis jeg gjør noe annet først, må jeg enten gå tilbake, eller loade til en tid før. Men det var bare da jeg fulgte guiden, jeg kan gi et lite pekepin på hva jeg mener, men siden jeg spoiler det da, så tar jeg og gjør en stor vri! :) Ok, la oss si at du er i en hytte... Først så skal du vri på en statue og så trykke på et par ting, og så skal du legge en sten på et bord, så åpner døren seg. MEN hvis du gjør det i feil rekkefølge, må du gjøre det om igjen, ved og gå ut og inn, eller kanskje loade fra det før. Og det er MYE som er nervepirrende, og jeg kan fortelle hvordan. Du skal liksom finne bilder på en vegg, så skal du finne like bilder, kanskje lete på en trapp etter innskrapede merker, etc. Jeg spoilet ingenting her, men jeg synes det erlitt kjipt at det erslik. Men ellers, så storkoser jeg meg, men klarer meg ikke uten guide! GLED DERE FOLKENS!

 

EDIT: Som sagt, så kanskje det er versjonen jeg spiller det er noe med da :) som en bug eller noe! :)

EDIT2: Noe jeg vil gi spillet en STOR pluss på, er lyd kvaliteten! EKTE naturlige lyder, virkelig bra!

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...