Gå til innhold

Les Hardware.no på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å være litt kritisk: nå som dagen mobiler begynner å få relativt god skjerm og oppløsning og kommer med Opera Mobile/Mini installert - er det da nødvendig med egne mobilversjoner? Jeg har iallefall ingen problemer med å navigere rundt på normalsidene til hw.no og resten av sidene i nettverket :)

 

Ingen ting negativt i tilpasning for mobilbrukere, men føler dere er 3-5 år for sent ute.. Men men, bedre sent enn aldri :)

Lenke til kommentar

Så lenge jeg ikke blir tvunget til de sidene er det greit. Liker det ikke når jeg havner på en nedskalert mobilside og det er umulig å komme til de "ekte" nettsidene.

 

facebook blant annet.

 

bbc.co.uk er kongebra på den måten.

 

itavisen og digi ++ har slik at en kan velge de ekte sidene om en vil.

 

Med wi-fi og større skjermer så er det egentlig ingen stor grunn til mobilversjoner.

Lenke til kommentar

Jeg sitter her og prøver ut mobil.hardware.no . Førsteinntrykket er at det går langt mer smidig å navigere i enn på fullversjonen fordi sidene er organisert mye mer lineært (nedover) i stedet for i flere kolonner + nedover.

 

Ulemper hittil: Jeg prøvde linken "forrige uke" i denne artikkelen og det fungerte ikke. Også savner jeg liken til forumet så jeg kan se hva folk kommenterer om sakene.

 

Testsystem: Nokia N73 + Opera Mini 4.1

Lenke til kommentar
Så lenge jeg ikke blir tvunget til de sidene er det greit. Liker det ikke når jeg havner på en nedskalert mobilside og det er umulig å komme til de "ekte" nettsidene.

 

facebook blant annet.

 

bbc.co.uk er kongebra på den måten.

 

itavisen og digi ++ har slik at en kan velge de ekte sidene om en vil.

 

Med wi-fi og større skjermer så er det egentlig ingen stor grunn til mobilversjoner.

 

På facebook kan du scrolle helt ned å trykke på "show original page" eller lignende.

Lenke til kommentar
Tror jeg holder meg til Opera Mini på mobilen jeg. Det er mer enn bra nok.
Fint at det kom på plass, men synes dere var et par år for sent ute. På nye mobiler nå for tiden kan man fint surfe på de orginale sidene.

Enkelte som ikke har gratis mobilsurfing kan faktisk spare masse penger på det.

Nå koster det meg ikke 20 kr lengre å laste HW.no siden på farten :)

Lenke til kommentar
Tror jeg holder meg til Opera Mini på mobilen jeg. Det er mer enn bra nok.
Fint at det kom på plass, men synes dere var et par år for sent ute. På nye mobiler nå for tiden kan man fint surfe på de orginale sidene.

Enkelte som ikke har gratis mobilsurfing kan faktisk spare masse penger på det.

Nå koster det meg ikke 20 kr lengre å laste HW.no siden på farten :)

Ikke med Netcom abbonoment heller (utenom kontant og youngtalk) ;) . Er en makspris på 20 kroner hver dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...