Gå til innhold

Fjerner minuttprisen til alle i Telenor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var så snarest innom telenor.no nå, og la merke til at 49,- i måneden er omtrent det samme som frivenner ligger på pr i dag.

 

så det kan virke som om telenor rett og slett omgjør frivenner til frikontakt, og åpner denne til både telenor og djuice. noe som forøvrig minner meg på at telenor fikk pepper her på forumet tidligere i år fordi frivenner kun virket mot andre telenor kunder, mens djuice friends kun virket mot andre djuice kunder. kan se ut som dette er ett mer den solid svar på denne pepperen ;)

 

eller vent nå litt. i den sliden står det (eks djuice). en liten mistanke våkner i meg at det står for ekskludert djuice, ikke eksempel djuice som jeg tror artikkelforfatter har lest det som. med andre ord, jeg begynner å mistenke at jeg jubler for tidlig her...

 

urk, ser samme "eks djuice" går igjen flere steder i bildet. så med mindre vi kan få dette rette fra hesten så tror jeg vi her snakker om en misforståelse om at dette skal gjelde for både djuice kunder og telenor mobil kunder :(

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Eks. betyr selvsagt EKSKLUDERT djuice, altså gjelder det IKKE om man ringer til djuice.

Trodde da slike forkortelser var kjent selv hos tenåringsjournalistene i amobil.....

 

Forøvrig er det også feil at dette kan legges på bedriftsabonnement, som det står i artikkelen. I sliden fra info.ansvarlig står det da at det kun gjelder privatkunder.....

Endret av Angelheart73
Lenke til kommentar

helvet, og jeg som hadde håpt dem endelig hadde tatt til vettet og fjernet det kunstige skillet mellom djuice og telenor mobil.

 

enten så får dem slutte å oppgi djuice priser på telenor.no, eller så får dem fjerne skillet er min mening!

 

forøvrig så forsvant hele poenget ut vinduet. og med tanke på at telenor har lagt ned djuice friends så mistenker jeg dem for å tjene grovt på pratesyke ungdommer...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
Jeg har sjekket med Telenor, og det stemmer at det _ikke_ gjelder til Djuice-kunder :(

Kanskje korrigere det i artikkelen om at det kan legges på bedriftsabonnement også da, siden du er så godt i gang med revisjoner.

 

Kanskje begynne å lese dokumentene som blir lekket før man publiserer artikkel om dem? ;)

Lenke til kommentar

Det positive er jo at du kan legge det på div. abb. Kontant kort med denne tillegstjenesten ville jo kanskje friste endel folk som ikke har eller kan ha vanlig abb.

 

Men jeg tror nok at FriVenner blir å forsvinne, vis du f.eks legger denne tjenesten på et FriHet (uten binding) så får du altså 49,- i mnd, Billigere startavgift til telenor + 20 øre billigere minuttpris til alle andre leverandører og Djuice, ja og billigere sms pris. Vis du sammenligner med FriVenner.

 

Eller du kan jo også legge til denne på DjuiceFriends som tilsier at du betaler 49,- for å ringe med 0,- i minuttet til BÅDE telenor og Djuice kunder :)

(da forutsett at du ikke har binding)

Lenke til kommentar

Jepp Thumose, så det er ikke tvil om at dette er en gunstigere løsning enn FriVenner-abo.

Når det gjelder skillet mellom Telenor og Djuice så er jo det selvfølgelig uheldig, dog, man når jo ut til mange flere kunder gjennom TelenorsFriVenner abo enn man gjør med Netcoms uansett. Er vel snakk om nærmest dobbelt så mange "rene" Telenor kunder som Netcom kunder (?). Da er jo de 20,- ekstra per måned vel verdt å betale.

 

Etter min mening gjør jo dette TelenorFrihet+FriKontakt til en bedre løsning enn SmartTalk+FriVenner hos Netcom, selv om en ringer mest. Med andre ord - for folk i min situasjon vil Telenor ikke bare bli en bedre løsning enn Netcom dekningsmessig, men også prismessig.

 

Så selv om en kan klage på at dette kun gjelder Telenor-abo og ikke Djuice er det fortsatt ett stort steg i riktig retning fra Telenor.

Lenke til kommentar
desto mer jeg pirker i det så virker det som om telenor har bestemt seg for at dem som skravler skal bruke telenor mobil, mens dem som tekster skal bruke djuice. hvorfor? legg merke til djuice nonstop, og at det er kun på djuice du har tilgang på sms pakker:

 

http://www.amobil.no/artikler/fastpris_paa...a_telenor/49467

 

"De som ikke er Djuice-kunder, men vanlige Telenor-kunder, får tilgang til tjenesten SuperSMS, der du betaler 199 kroner for å sende 2000 tekstmeldinger. Dette abonnementet gjelder heller ikke kontantkortbrukere eller brukere av bedriftsabonnement.

 

Hvis du ikke sender så mange SMS, kan du bestille mindre versjoner av SuperSMS-tjenesten. For 89 kroner i måneden kan du sende 250 tekstmeldinger, og for 39 kroner i måneden kan du sende 100 SMS før mobilregningen vokser. Disse tilbudene gjelder både vanlige Telenor- og Djuice-kunder."

 

Ellers vil jeg si at jeg er veldig fornøyd med at Telenor endelig kommer med en slik løsning, alle tileggstjenester er bra \o/

Endret av Geirern
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...