Gå til innhold

Kulturo: Julie Benz om den nye Punisher


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med 1'eren regner jeg med du mener den med Dolph Lundgren ;)

 

punisher80smovie.jpg

 

Tror den nye som kommer nå kommer til å bli den beste. Bedre enn både Dolph sin utgave og også bedre enn Thomas Jane sin utgave. De som har sett Ray Stevenson i Rome, vet at han er flink til å spille nedbrutt å destruktiv. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
De som har sett Ray Stevenson i Rome, vet at han er flink til å spille nedbrutt å destruktiv. Gleder meg :)

 

Fint og greit det, men nå er det ressisøren som har makten i hvordan tingene blir fremstilt. En skuespiller er bare så bra som ressisøren er.

Ta f.eks. Jason Statham, kul og dyktig skuespiller som har bevist han kan spille alsidige roller....så ser du filmen "In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale " med Uwe Boll som ressisør......I rest my case...lol

 

Her får vi Lexi Alexander som ressisør...ei ung dame som har slett ikke mye erfaring. Greit nok at 2 av hennes 3 film lange kariere er bra, men det lover ikke bra uansett.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Hvorfor lover det ikke bra at en som har 2 gode filmer på 3 forsøk regisserer denne filmen?

 

Her har vi en kvinne som har topp utdanning innen sitt yrkesfelt, erfaring som stuntkvinne, oscarnominert og tidligere verdensmester i karate og kickboksing. Som også har regissert et par gode filmer i sin korte karriere.

 

For meg lover nå det godt. Jeg ser ingen grunn til å betvile hennes egenskaper som regissør, da hun allerede har bevist at hun kan. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...