Gå til innhold

Klar for Metal Gear Solid 4? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spille mgs1, 2 og 3 de 2 neste dagene`?Er du helt sinnsyk eller?

Det går nok ikke...

 

Mgs4 kommer helt sikkert å rocke som julling for mgs fan,det er jo bedre som vi allerede har sett og vi får endelig vite hva foxDIE er for noe,forhåpentligvis,Snake rocker og er gammel:)

Endret av berrgen
Lenke til kommentar
Spille mgs1, 2 og 3 de 2 neste dagene`?Er du helt sinnsyk eller?

Det går nok ikke...

 

Mgs4 kommer helt sikkert å rocke som julling for mgs fan,det er jo bedre som vi allerede har sett og vi får endelig vite hva foxDIE er for noe,forhåpentligvis,Snake rocker og er gammel:)

 

Jeg er ganske sinnsyk hvis det var meg du siktet til, ja =]

Er på siste biljakt på MGS1 nå, og burde kunne klare et par timer på nr 2 etterpå også. Spillet er ennå ikke sendt fra VGP, så regner med jeg får det til mandag, og da skal jeg game noe helt fantastisk!!

 

TheOats: Er man fornøyd?

Lenke til kommentar
Mgs4 kommer helt sikkert å rocke som julling for mgs fan,det er jo bedre som vi allerede har sett og vi får endelig vite hva foxDIE er for noe,forhåpentligvis,Snake rocker og er gammel:)

Det har vi da strengt tatt visst siden eneren, har vi ikke?

Lenke til kommentar
Spille mgs1, 2 og 3 de 2 neste dagene`?Er du helt sinnsyk eller?

Det går nok ikke...

 

Mgs4 kommer helt sikkert å rocke som julling for mgs fan,det er jo bedre som vi allerede har sett og vi får endelig vite hva foxDIE er for noe,forhåpentligvis,Snake rocker og er gammel:)

 

Jeg er ganske sinnsyk hvis det var meg du siktet til, ja =]

Er på siste biljakt på MGS1 nå, og burde kunne klare et par timer på nr 2 etterpå også. Spillet er ennå ikke sendt fra VGP, så regner med jeg får det til mandag, og da skal jeg game noe helt fantastisk!!

 

TheOats: Er man fornøyd?

Ja jeg synes det er veldig bra. Det har det MGS skal ha. (Story, sniking, filmatiske cut-scenes, stort utvalg av våpen (Mange man kan "customize" litt som i crysis) god grafikk.)

Men det er irriterende å måtte installere ting på HDD'n før hvert oppdrag/act.

Lenke til kommentar

Jeg skammer meg over det at jeg ikke har spillt MGS1 enda, har bare fullført, MGS2 og MGS3, kongespill.... Prøvde MGS1 demo engang for lenge siden, og det virket like bra som de andre....

 

Har også spilt GB spillet, men har dessverre ikke fått spillt de helt gamle ( gidder ikke det heller, har ikke tid )... MGS4 er grunnen for at jeg skaffer meg en PS3 når det selges bakoverkompatible konsoller igjen... Sony lovte at jeg kunne spille både PS1 og PS2 spill, det er det jeg venter på ^_^

Endret av victoryseieren
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...